Skip to main content
Beantwoord

Factuur komt niet overeen met kosten in de app

  • 24 June 2024
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Mijn moeder en ik zijn al jaren klant bij T mobile geweest, en nu dus bij Odido. 

5 (+/-) maanden terug heeft mijn moeder opnieuw verlengd voor 16,50 euro per maand met een looptijd van 2 jaar. Met klantvoordeel krijgt zij 2,50 korting, dus komt het bedrag op 14,00 euro. 

Nu krijgt zij al 5 maanden lang verschillende bedragen tussen de 17 en 20 euro te zien in haar factuur en afschrijvingen. Dit lijkt mij niet te kloppen? Aangezien mijn factuur + app abonnement wel overeen komen. 

 

Wij snappen hier geen hol van… En als er inflatie is, maak je klanten dan niet lekker met een goedkoper bedrag in de app. 

 

Hieronder een bijlage: 

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi rxvdp, van harte welkom op de Community en gaaf dat jij en je moeder al jaren bij ons zijn! Op de factuur zie je precies welke kosten en kortingen er allemaal gerekend worden. Als je moeder in Mijn Odido kijkt, zou ze ook eens kunnen kijken onder het kopje Extra kosten. Laat het me maar weten of jullie hiermee kunnen zien waar de bedragen vandaan komen. Zet anders even het 06-nummer van je moeder in je profiel (onder Klantnummer) dan kijk ik graag mee, mocht het nog nodig zijn! 😄

Hoi rxvdp, van harte welkom op de Community en gaaf dat jij en je moeder al jaren bij ons zijn! Op de factuur zie je precies welke kosten en kortingen er allemaal gerekend worden. Als je moeder in Mijn Odido kijkt, zou ze ook eens kunnen kijken onder het kopje Extra kosten. Laat het me maar weten of jullie hiermee kunnen zien waar de bedragen vandaan komen. Zet anders even het 06-nummer van je moeder in je profiel (onder Klantnummer) dan kijk ik graag mee, mocht het nog nodig zijn! 😄

Hi Marciano, 

 

Thanks voor je reactie! Ik zal het 06 nummer in het kopje klantnummer zetten.

We hebben gekeken en snappen nu waarom. Vorige maand was het 13.30 en een deel van de vorige maand zit nu in de factuur van deze maand. Dus dat is duidelijk. 

Enige wat wij ons nu afvragen wat nou het bedrag is wat hierna wordt afgeschreven? Want als dat 17 euro is, is dat wel veel voor een abonnement van 14 euro...? 

Alvast dank😊

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van het 06-nummer! Ik zie inderdaad dat er een paar dagen van de nieuwe maand op dezelfde factuur staan inderdaad en dat hierdoor het maandbedrag iets hoger is (door de dagen 19 t/m 25 mei). Ik heb de bestelling er ook direct bijgepakt en ik zie dat de normale kosten inderdaad € 14 zijn. € 20 abonnementskosten - € 3,50 korting en € 2,50 Klantvoordeel. Ook in Mijn Odido zie ik dit bedrag terug, dus vanaf volgende maand zal het maandbedrag gewoon netjes € 14 zijn! 😄

Hoi, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van het 06-nummer! Ik zie inderdaad dat er een paar dagen van de nieuwe maand op dezelfde factuur staan inderdaad en dat hierdoor het maandbedrag iets hoger is (door de dagen 19 t/m 25 mei). Ik heb de bestelling er ook direct bijgepakt en ik zie dat de normale kosten inderdaad € 14 zijn. € 20 abonnementskosten - € 3,50 korting en € 2,50 Klantvoordeel. Ook in Mijn Odido zie ik dit bedrag terug, dus vanaf volgende maand zal het maandbedrag gewoon netjes € 14 zijn! 😄

Hi, super! Dankjewel voor je hulp en je snelle reageren. ☺️

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat altijd voor je klaar! 😁

Reageer