Woord in titel is weggevallen: het woord 'niet' ontbreekt
Ik heb een klacht. Ik ben sinds november 2023 klant, maar helaas klopt mijn factuur steeds niet. Via de chat wordt aangegeven dat er weer niemand bereikbaar is en dat ik moet bellen. Ook een klacht kan niet via de chat worden ingediend.
Voor het bellen worden belminuten uit mijn belbundel afgehaald - de laatste keer was dit het grootste gedeelte van mijn verbruikte minuten. Daarnaast werd mij de vorige keer verteld dat ik iets zelf had aangepast en kon ik het tegendeel bewijzen door de chat. Ik wil dus liever per chat worden geholpen, zodat ik niet wordt afgewimpeld.
Ik heb een mobiel abonnement voor 10gb(+2gb gratis) en 120 belminuten voor 15 euro, afgesloten in november. Helaas is het mij nog niet gelukt om een factuur te krijgen waarop dit bedrag van €15 daadwerkelijk wordt doorberekend. Nu staat er opeens €25 (min de creditering van de vorige factuur, waar het ook al fout ging, omdat ze mij onbeperkt bellen hadden doorberekend)
Graag zou ik het structureel opgelost zien worden.