In augustus heb ik mijn resterend toestel krediet afgelost van 109,64 euro. Mijn abonnement loopt nog tot 8 december. Ik vroeg heel simpel aan de medewerker waarom dit niet te zien was op mijn factuur. Met een heel ingewikkeld verhaal heeft ze het gesprek afgewimpeld, het is verwerkt met de andere facturen zegt ze. Maar dit is niet te herleiden uit de laatste facturen die ik heb ontvangen, alleen die van oktober is het in mindering gebracht. Maar van augustus en september heb ik volle pond betaald. Hebben jullie vaker problemen met niet kloppende facturen? Met de mail of chat zijn ze ook niet te bereiken.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Ik wil graag met je meekijken naar je factuur zodat ik je meer duidelijkheid kan geven. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.