Hallo, ik zie dat mijn factuur sinds juni hoger uitvalt.
wil graag de reden weten. Odido is nergens te bereiken. Ik ga niks meer betalen tot ik antwoord heb. Waarom wordt afgesproken bedrag omhoog gedaan zonder dat ik het weet? Van 50,50 naar 51,89.
Dit is de inflatiecorrectie. Deze wordt jaarlijks toegepast volgens de algemene voorwaarden.
Oke en is dat bij bepaalde abonnementen? Want niemand in mijn omgeving heeft een hoger factuur.
Het geldt voor alle abonnementen die voor oktober 2022 waren afgesloten.
Beste
Het heeft alles te maken met de maand van afsluiten van Het contract . Odido klanten krijgen dit in januari. 🫣
Ik heb m november vorig jaar verlengd.
vind het echt heel apart
Hoi Lzn, allereerst van harte welkom op de Community! Wat
Ik hoop dat het hiermee helemaal duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar!
Ik zou dan graag mijn abonnement willen wijzigen.
ben hier niet akkoord mee. Wat zijn mijn opties?
Hoi
Je kunt binnen je abonnement elke maand de bundels naar boven of beneden bijstellen.
Je geeft aan niet akkoord te zijn gegaan, maar inflatiecorrectie is onderdeel van de algemene voorwaarden. Als je een abonnement afsluit ga je daar wel mee akkoord. Zie ook de info pagina waar de moderator naar verwijst.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.