Hallo,
Afgelopen maandag (3 oktober) heb ik een wijziging gemaakt in mijn abonnement. Vóór mijn wijzing had ik Unlimited Data & Bellen - Plus, deze heb ik toen veranderd naar 8GB + Unlimited bellen. Deze wijziging is zoals verwacht meteen toegepast, dus alles leek perfect in orde. De dag erna kreeg ik een melding dat mijn factuur klaar staat voor de periode 02-10-2022 t/m 01-11-2022. Na het inkijken ervan zag ik tot mijn verbazing dat er voor deze periode alsnog van uit wordt gegaan dat ik Unlimited Data & Bellen - Plus gebruik terwijl ik overgeschakeld ben naar een goedkopere abonnementsvorm. Daarbij wordt de korting die ik daarvoor altijd kreeg wel gewoon aangepast naar de situatie. Hierdoor moet ik nu ineens de volle mep betalen voor een abonnementsvorm die niet meer correct is.
Zoals hierboven te zien valt is mijn wijziging naar 8GB + Unlimited bellen (op 3 Oktober) niet toegepast. Maar de korting die ik normaal gesproken kreeg bij Unlimited Data & Bellen - Plus is wel eerder afgebroken voor deze periode. Hieronder bijgevoegd is een voorbeeld van een factuur die ik normaal gesproken kreeg voordat ik mijn wijziging heb doorgevoerd.
Mijn vraag is dus waarom de factuur zo is opgesteld. Kan het zijn dat er iets fout is gegaan of misschien mis ik iets?