Skip to main content

Wie kan mij helpen? Al jaren heb ik een abonnement bij Tele 2 incl mobiel, en dat ging altijd goed maar nu niet meer. De factuur die ik van september heb gekregen zou op 27 september afgeschreven moeten worden, en dat is gelukt. Echter is dit zelfde bedrag ook afgeschreven op 24 oktober, terwijl op 26 oktober de factuur van oktober is afgeschreven. Dus de afschrijving van 24 oktober is dus te veel… Als ik jullie probeer te bellen sta ik een half uur in de wacht en ergens anders kan ik jullie niet bereiken. Daarom de vraag of ik via deze weg wel hulp kan krijgen?

Wie kan mij helpen? Al jaren heb ik een abonnement bij Tele 2 incl mobiel, en dat ging altijd goed maar nu niet meer. De factuur die ik van september heb gekregen zou op 27 september afgeschreven moeten worden, en dat is gelukt. Echter is dit zelfde bedrag ook afgeschreven op 24 oktober, terwijl op 26 oktober de factuur van oktober is afgeschreven. Dus de afschrijving van 24 oktober is dus te veel… Als ik jullie probeer te bellen sta ik een half uur in de wacht en ergens anders kan ik jullie niet bereiken. Daarom de vraag of ik via deze weg wel hulp kan krijgen?

Hallo @TessavdP, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik help je graag verder via deze weg! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account en meer duidelijkheid geven over deze afschrijvingen! 

 

Ik verneem graag een reactie van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer