Ik heb mijn factuur van Augustus al betaald, maar nu heb ik een paar dagen geleden een brief gekregen voor een negatieve BKR registratie voor die factuur. Nu heb ik al een paar keer naar het klantenservice nummer gebeld en elke keer langer dan 30 minuten gewacht maar niemand die oppakt. Het gaat om een mobiel abbonement
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Factuur van Augustus betaal je in september, kijk even in je account of het om een andere openstaande rekening gaat.
Loop ook alles even lang in je bankrekening en maak een screenshot van de betalingen met datum.
Bewaar dat goed voor het geval de moderators er om vragen.(maar privézaken even zwart)
Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld bij instellingen (klantnummer, geboortedatum) mag ook mobiel klantnummer zijn.. .Als de moderators aan dit onderwerp toe zijn kunnen ze snel vinden wie je bent en vanuit hun kant zien wat er niet is betaald.
Succes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.