Ik heb een factuur gehad dat ik €66,36 moet betalen maar die heb ik al betaald heb al een paar keer een mail gestuurd maar krijg geen reactie en wordt ook niet door verbonden met een medewerker
Hallo
Betreft dit T-Mobile mobiel of T-Mobile thuis?
Heb je de factuur via iDEAL of handmatig via internetbankieren betaald?
Wanneer je via iDEAL hebt betaald dan is de factuur vrijwel meteen verwerkt, bij een handmatige overboeking kan dit tot 3 werkdagen duren.
https://www.t-mobile.nl/betalen
Ik heb een factuur gehad dat ik €66,36 moet betalen maar die heb ik al betaald heb al een paar keer een mail gestuurd maar krijg geen reactie en wordt ook niet door verbonden met een medewerker
Heb je al in je account gekeken of het inmiddels geregeld is?
Hou het daar eerst even in de gaten de factuur en jouw betaling kan elkaar gekruist hebben.
Is het al afgeschreven van je bank? Dan zou ik mij niet te veel zorgen maken.
De moderators kunnen het morgen voor je nakijken laat dan even aub. weten of het al is verrekend of nog openstaat.
Vul wel even in je Community account in het privé gedeelte je klantnummer in.
Er wordt niet gereageerd op mails omdat het tegenwoordig via andere kanalen gaat. bellen, chat, Community, Facebook en Twitter..
Groetjes en een fijne avond!
Er staat nog steeds openstaande rekening
Er staat nog steeds openstaande rekening
Hoe heb je betaald? Lees
Via incasso maar er was 2x er afgehaald daar had ik al een bericht over gehad dat ze 2x er zouden afhalen en dat ik dan eentje moest weigeren
Hoi
Welkom op deT-Mobile Community! Ik lees dat
Hoi
Welkom op deT-Mobile Community! Ik lees dat
Het is t-mobile mobiel abonnement
Het is een T-Mobile mobiel abonnement
Hi
Groetjes,
Manouk
Hoi
Hoe kan ik een privébericht sturen
Hoi
Hoe kan ik een privébericht sturen
Hoi
In dit geval gaat het neem ik aan om het profiel van
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.