Skip to main content
Beantwoord

Factuur

• December 18, 2025
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon en abbonement. Echter geen factuur van de telefoon erbij gekregen.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Willems123 ik heb meteen gekeken en ik zie dat het toestel op 16 december bij je is afleverd. Als ik 5 werkdagen reken, kan de factuur tot maximaal vandaag nog per mail naar je worden verstuurd. Zou je dit in de gaten willen houden? Mocht je het na de kerstdagen nog niet hebben ontvangen, stuur dan gerust een bericht in dit topic. Dan kunnen we het voor je navragen! 

5 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Willems123 wat leuk dat je een nieuw abonnement met toestel bij ons hebt gekozen, daar zijn we blij mee! Heb je het toestel al in je bezit? De factuur van de telefoon ontvang je binnen 5 werkdagen automatisch per mail, nadat het toestel bij je is geleverd. 

Mocht je het na 5 werkdagen nog niet hebben ontvangen, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in in je profiel en geef mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan. Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 22, 2025

Hoi, bedankt voor uw bericht. Ik heb helaas nog steeds niks ontvangen

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Willems123 ik heb meteen gekeken en ik zie dat het toestel op 16 december bij je is afleverd. Als ik 5 werkdagen reken, kan de factuur tot maximaal vandaag nog per mail naar je worden verstuurd. Zou je dit in de gaten willen houden? Mocht je het na de kerstdagen nog niet hebben ontvangen, stuur dan gerust een bericht in dit topic. Dan kunnen we het voor je navragen! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 24, 2025

Goedemorgen, ik heb de telefoon online besteld en in de winkel opgehaald. Ik had meteen gevraagd voor de factuur. Daar zeiden ze die krijg je online. Klantenservice zegt die had ik in de winkel moeten krijgen. Krijg nu overal tegenstrijdige verhalen en inmiddels zijn de max 5 werkdagen verstreken. En online nog steeds niks...

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Willems, allereerst wens ik je hele fijne feestdagen. Gaaf dat je voor een nieuw abonnement met toestel bent gegaan. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. Bij een bestelling via Odido.nl of Telesales dan ontvang je inderdaad binnen 5 werkdagen de hardware factuur. Bij een aankoop in de Odido Shop krijg je géén hardware factuur, maar een kassabon. Deze kassabon kan je gebruiken als je garantiebewijs en als je bijvoorbeeld een promotie wil claimen. Heb je hiermee voldoende informatie? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!