Skip to main content
Beantwoord

factuur

  • 22 July 2024
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Ik heb net dit sms bericht ontvangen 

“ vergeet je ons niet er staat nog een factuur open , betaal en voorkom dat je geblokkeerd wordt.

er is afgelopen maand een rekening nummer gewisseld waardoor niet alles is afgeschreven.

Ik zal uiteraard betalen is het akkoord dat ik die aanstaande woensdag 24/7/24 doe? Zou blokkade voor die tijd voorkomen kunnen worden?

nikki 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je dat woensdag via ideal in de my-odido omgeving doet is dat prima. 

Ik ontvang nu nog een tweede sms over waarschuwing van een blokkade, maar woensdag is dus prima?

Reputatie 7
Badge +14

Nou, dan lijkt het dringender dan gedacht.  Je kunt beter direct betalen via Ideal. Blijkbaar is die factuur al langer openstaand en kan woensdag te laat zijn.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Nikki, van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken je ontvangt de SMS voor twee nummers. De één eindigt op ***1245 en de ander op ***7563. Voor het nummer dat eindigt op ***1245 zie ik dat je een openstaand bedrag hebt van € 28,54. Dit bedrag bestaat uit de factuur van juli met dit factuurnummer: 901553333383. Het gaat om een bedrag van € 11,77 en had voor 21-07-2024 betaald moeten worden. Daarnaast heb je ook de factuur van juni nog openstaan. Het gaat om dit factuurnummer: 901549710940, een bedrag van € 16,77 en had voor 22-06-2024 betaald moeten worden. 

Voor het andere nummer dat eindigt op ***7563 heb je een betalingsregeling lopen, waarvan de eerste termijn nog openstaat. Het gaat om een bedrag van € 16,02 en had voor 04-06-2024 betaald moeten worden. Ik zie dat je de tweede termijn wel hebt betaald. Deze had je naar ons overgemaakt, maar is dus verwerkt bij de tweede termijn i.p.v. de eerste. Dat komt omdat je voor de tweede termijn ook een achterstand had. Die moest voor 04-07-2024 betaald worden. 

Ik raad je aan om bovenstaande bedragen zo snel mogelijk te betalen. Dat kan via de iDeal knop in je Mijn Odido account of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je vinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Gaat dat lukken? 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 😄

Reageer