Hallo, ik heb mijn abonnementsfactuur betaald via ideal . Maar vandaag kreeg ik een bericht van Odido Het wordt automatisch van mijn rekening afgeschreven Ik logde in op mijn Odido-account en was geschokt toen ik zag dat de factuur onbetaald leek
Bladzijde 1 / 1
Hi
Ik wil graag met je meekijken naar je factuur. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik of een van mijn collega’s je verder helpen. Geef ons maar een seintje wanneer je dat hebt gedaan.
Hallo .Ik heb het klantnummer aan mijn account toegevoegd Ik heb nu gezien dat de rekening van september betaald is .Maar mijn rekening van oktober verscheen niet en ik betaalde de rekening van oktober En als je een fout maakt in de odido.nl . Want zelfs de rekening voor september stond onbetaald in de aanvraag, maar blijkt nu wel betaald. Bedankt voor uw reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.