Skip to main content
Beantwoord

factuur 2 maanden na overstap

  • 14 november 2024
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik krijg van odido opeens een factuur van 13,93 terwijl ik al 2 maanden ben overgestapt naar KPN 

Kan iemand mij vertellen waar dit op slaat? 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Samv, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Op je screenshot is te zien, dat je beschikte over een oud-Tele2 abonnement. Daarbij werd er altijd achteraf gefactureerd. De factuur die je bijvoorbeeld deze maand hebt ontvangen, gaat over de maand oktober. Ik zie dat er is gefactureerd tot en met de 14e, dus ik vermoed dat je abonnement op de 15e is stopgezet. Houd rekening met een maand opzegtermijn. 

Mocht je willen dat ik inhoudelijk met je meekijk bij je abonnement, vul dan je huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kan ik met je meekijken of alles goed is gegaan! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3310 reacties
  • Antwoord
  • 15 november 2024

Hi ​@Samv, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Op je screenshot is te zien, dat je beschikte over een oud-Tele2 abonnement. Daarbij werd er altijd achteraf gefactureerd. De factuur die je bijvoorbeeld deze maand hebt ontvangen, gaat over de maand oktober. Ik zie dat er is gefactureerd tot en met de 14e, dus ik vermoed dat je abonnement op de 15e is stopgezet. Houd rekening met een maand opzegtermijn. 

Mocht je willen dat ik inhoudelijk met je meekijk bij je abonnement, vul dan je huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kan ik met je meekijken of alles goed is gegaan! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen