Skip to main content
Beantwoord

Facturen toestel nodig voor Samsung promotie

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Hoi, mijn man en ik hebben vorige week allebei een Samsung Galaxy S25 + abonnement gekocht bij Odido. Nu proberen we de toestellen te registreren voor de gratis smartwatch promotie van Samsung, maar zowel de eerste factuur (toestel + contract) als het fysieke bonnetje van de Odido winkel zijn afgekeurd.

Ik kon al twee dagen niet verbonden worden met een medewerker in de chat, dus nu vraag ik het maar hier. Is het mogelijk om voor beide toestellen een losse factuur te kunnen ontvangen? Het ene bestelnummer is 230238493 en het andere is 230238493. 

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi TMV, van harte welkom op de Community en tof dat jij en je man allebei voor de Samsung Galaxy S25 zijn gegaan! Ik snap volkomen dat jullie de Watch7 actie hierbij willen claimen en ik help jullie hier graag bij. Je hebt twee keer hetzelfde ordernummer gestuurd, maar geen zorgen, ik heb de ander ook gevonden en beide bestellingen bekeken. Jullie hebben allebei recht op de actie, dus dat komt sowieso goed. Ik zie dat jullie hebben gekozen voor ophalen in de shop. De kassabon kan je in dit geval meesturen bij je registratie. Maak je hier een duidelijke foto van waar ook de datum (van ophalen) goed te zien is? Dan moet 'ie gewoon goedgekeurd worden. Probeer het nogmaals via deze pagina.

Stel dat de aanvragen worden afgekeurd, neem dan allereerst met Samsung contact op en stuur desnoods nogmaals de kassabon mee. Ik merk dat veel klanten via WhatsApp het beste geholpen worden. Zij kunnen dan direct kijken waarom de aanvraag is afgekeurd. Zij kunnen dit direct voor je oplossen of ze vragen je de aanvraag opnieuw te doen. Mocht het dan nog niet goedgekeurd worden, laat het mij dan weten. Ik ontvang dan graag een screenshot met de reden van afwijzing vanuit Samsung. Ik kan dan altijd nog contact met ze opnemen, maar ik denk niet dat dit nodig zal zijn hoor.

Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

Bekijk origineel

8 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi TMV, van harte welkom op de Community en tof dat jij en je man allebei voor de Samsung Galaxy S25 zijn gegaan! Ik snap volkomen dat jullie de Watch7 actie hierbij willen claimen en ik help jullie hier graag bij. Je hebt twee keer hetzelfde ordernummer gestuurd, maar geen zorgen, ik heb de ander ook gevonden en beide bestellingen bekeken. Jullie hebben allebei recht op de actie, dus dat komt sowieso goed. Ik zie dat jullie hebben gekozen voor ophalen in de shop. De kassabon kan je in dit geval meesturen bij je registratie. Maak je hier een duidelijke foto van waar ook de datum (van ophalen) goed te zien is? Dan moet 'ie gewoon goedgekeurd worden. Probeer het nogmaals via deze pagina.

Stel dat de aanvragen worden afgekeurd, neem dan allereerst met Samsung contact op en stuur desnoods nogmaals de kassabon mee. Ik merk dat veel klanten via WhatsApp het beste geholpen worden. Zij kunnen dan direct kijken waarom de aanvraag is afgekeurd. Zij kunnen dit direct voor je oplossen of ze vragen je de aanvraag opnieuw te doen. Mocht het dan nog niet goedgekeurd worden, laat het mij dan weten. Ik ontvang dan graag een screenshot met de reden van afwijzing vanuit Samsung. Ik kan dan altijd nog contact met ze opnemen, maar ik denk niet dat dit nodig zal zijn hoor.

Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 maart 2025

​@Marciano van Odido Hoi, thanks voor je vlotte antwoord! En oeps, gelukkig had je het tweede nummer zelf al gevonden. 🙈

Om de een of andere reden kan ik de registratie niet aanpassen via welke link dan ook. Daardoor heb ik al contact met Samsung gehad, inderdaad via whatsapp, waar ik toen ook de foto's van de kassabonnen had gestuurd. Nadat deze ook waren afgekeurd heb ik hier gepost. De reden is dat de aankoopbewijs miste.. terwijl dat dus het enige is wat er toen nog was toegevoegd. Daarom snap ik het niet meer. 😅

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi TMV, uiteraard graag gedaan en geen probleem! Goed dat je al contact hebt opgenomen met Samsung, maar niet fijn dat ze de kassabonnen alsnog hebben afgekeurd. Dat zou volgens mij niet moeten kloppen en de kassabon zou gewoon moeten gelden als aankoopbewijs. Ik heb mijn collega meteen een e-mail gestuurd met het verzoek dit met Samsung op te pakken, zodat de registraties alsnog worden goedgekeurd. Zodra ik een reactie van hem heb ontvangen, hoor je het van me!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, daar ben ik alweer na een reactie van mijn collega. Zou je mij de volgende screenshots en foto's nog willen sturen? Dit heeft hij nodig om mee te nemen naar Samsung:

• Kassabon van order 1
  • Kassabon van order 2
  • Screenshot van alle communicatie met Samsung op WhatsApp

Via een privĂ©bericht kan je geen afbeeldingen sturen, dus dit mag hier in een reactie. Ik zorg ervoor dat ze dan meteen verwijderd worden nadat ik ze heb opgeslagen! đŸ˜Š

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 maart 2025

Hoi Marciano, na mijn laatste bericht was het via jouw link uiteindelijk toch gelukt om de registratie in te vullen. Ik heb zojuist een afkeuring ontvangen omdat het IMEI-nummer al in een andere promotie is gebruikt. Joh. 😅 Gelukkig zag ik gelijk daarna jouw berichten.

Ik zal nu even de screenshots maken en posten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 maart 2025

Edit: even een linkje naar de kassabonnen want die willen niet uploaden hier. imgur link

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 maart 2025

Zoals je ziet was ik er aan het eind een beetje klaar mee. đŸ«Ł Overigens staat in de FAQ op de promotiepagina ook letterlijk dat de Samsung klantenservice via Whatsapp de foto's voor je kan toevoegen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 maart 2025

De foto's van de kassabonnen laden voor mij niet. Voor jou wel? đŸ€”

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen