Skip to main content

Facturen kwijt na overname zakelijk


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb onlangs mijn mobiele abonnement zakelijk overgenomen met mijn eenmanszaak. Nu zoek ik de facturen van vóór de overname. Deze staan niet in mijn privé account (waar ik nog tv heb) en ook niet in mijn zakelijke account.


Ra ra, waar zijn ze? :)

Uitgelichte reactie

16 juli 2024

Hoi Juliske, leuk dat je bent overgegaan op een zakelijk abonnement! Je facturen van je vorige abonnement staan inderdaad niet in je nieuwe Mijn Odido-account. Deze ga ik voor je aanvragen. Ik heb je zojuist per SMS een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan vraag ik ze voor je op. Van welke maanden wil je de facturen ontvangen en wil je de specificaties er ook bij of alleen het voorblad? Facturen kunnen we tot maximaal 6 maanden terug opvragen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan gaan we aan de slag! 😄

7 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi Juliske, leuk dat je bent overgegaan op een zakelijk abonnement! Je facturen van je vorige abonnement staan inderdaad niet in je nieuwe Mijn Odido-account. Deze ga ik voor je aanvragen. Ik heb je zojuist per SMS een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan vraag ik ze voor je op. Van welke maanden wil je de facturen ontvangen en wil je de specificaties er ook bij of alleen het voorblad? Facturen kunnen we tot maximaal 6 maanden terug opvragen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan gaan we aan de slag! 😄


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2024

Hoi Marciano, bedankt voor je reactie! Ik heb helaas geen verificatie code ontvangen per SMS.. Ik zou graag de facturen ontvangen van de afgelopen 3 maanden inclusief specificaties.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Juliske, geen dank! Wat apart dat je de SMS niet hebt ontvangen. Om facturen te sturen moeten we een strenge verificatie uitvoeren. Ik heb er zojuist nog een gestuurd. Heb je deze wel ontvangen? Zo niet, dan doen we de verificatie op een andere manier. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID.  Laat het me maar weten. Komt in ieder geval goed!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2024

Ja, nu wel ontvangen! De code is 8726525. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Fijn dat 'ie nu wel is binnengekomen! Ik heb de case voor mijn collega's inmiddels klaarstaan. Nog één laatste vraag: wil je de facturen ontvangen op het e-mailadres dat aan je vorige contract gekoppeld stond (j***k@icloud.com) of wil je ze op je zakelijke e-mailadres (j***e@y**e.nl) ontvangen? Ik hoor het graag en dan zet ik de case direct door. Deze afdeling heeft momenteel een verwerkingstijd van 14 dagen, dus het kan nog even duren, maar ik hoop dat ze sneller aan jouw case toekomen! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2024

Het e-mailadres wat aan mijn vorige contract gekoppeld staat graag, @icloud.com dus!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super, Juliske. Ik heb het doorgezet en ik hoop dat je de facturen snel ontvangt. Laat je het me weten als het zover is? Mocht je ze over 14 dagen nog niet hebben ontvangen, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is in jouw case (71999245). Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Je weet me te vinden. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen