Ik wil mijn rekening betalen, maar als ik binnenkom, staat er rekening betaald, hoe kan ik mijn rekening betalen met ideal.
Hoi
Groetjes,
Pharwin
I must pay my invoice before September 21, the ideal link was broken. I made the bank transfer, I hope there are no problems because it takes 3 days to acknowledge the payment.
That's all right. Thank you for your payment! I don't expect any issues to arise and if it takes a few days to process it won't be a problem!
Beste
Mijn vriend en ik hebben met de autoriteiten in uw lijwarden-filiaal gesproken en informatie gekregen over hoe we een wijziging van het contract kunnen aanvragen. We kregen te horen dat we het contract konden wijzigen zonder enige financiële betaling te doen. Toen hebben we het contract gewijzigd. We hebben geen waarschuwing ontvangen dat er een betaling zou plaatsvinden terwijl we bezig waren. Maar er staat een factuur van ongeveer 50 euro op mijn rekening. We gebruiken dezelfde lijn in hetzelfde bedrijf. 50 euro betalen voor een naamswijziging past niet bij een groot bedrijf.Kunt u mij helpen mijn probleem op te lossen?
beste vriendelijke groeten
Hallo
Gaat dit om een T-Mobile mobiel contract op iemand anders zijn naam zetten? Een contractovername kost €25,42.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contractovername
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.