Skip to main content

Ik heb jullie al een mail gedaan maar krijg helaas geen reactie hierop. Wij hebben alles bij jullie lopen thuis en 3 abonnementen mobiel. Zijn op paar puntjes erg tevreden. echter nu wel behoorlijke teleurstelling.  Wij waren op vakantie naar kaapverdie en bewust al roaming uitgezet ivm de hoge kosten. Na een gemist telefoontje mijn vm luisteren. Dit lukte steeds niet kreeg steeds melding dat pincode onjuist was. Weer pincode opvragen was dus wel de juiste. weer proberen weer onjuist. Kreeg de melding dat geblokkeerd was en verbinding verbroken. Ik moest echter dit belangrijke vm luisteren dus volgende dag weer proberen. Nog steeds geblokkeerd zonder ook maar extra info wanneer weer beschikbaar. Paar keer geprobeerd. Tot ik op mijn verbruik in de app keek. 32,50 euro aan kosten om te proberen de vm te beluisteren. Ik begrijp best dat diensten geldkosten. Maar mij alles te laten betalen zonder dat jullie dienst goed functioneert vind ik niet terecht. Ik ga er dan ook vanuit dat jullie dit correct oplossen.

Hoi Banjer, welkom op de Community en ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wat staat er precies als beschrijving voor de kosten? Vul ook direct je profiel aan met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee!


Hi, profiel is aangepast. Je ziet ze zo op de rekening betreft VM

 


Hoi Banjer, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik zie inderdaad de kosten van Voicemail. Buiten de EU worden er inderdaad kosten in rekening gebracht voor het afluisteren en gelden de tarieven voor in dat land. Heb je je pincode wel ingevoerd met een # ervoor? Als je je wachtwoord 2x verkeerd intoetst wordt de verbinding verbroken en wordt Voicemail voor 24 uur geblokkeerd. Vandaar dat het vaker opnieuw moest. Ik heb voor nu een credit ingediend voor € 32,50 om de kosten te laten vervallen. Dit wordt met je volgende factuur verrekend. Ik hoop dat het in de toekomst niet meer voorkomt, maar sla deze informatie goed op voor als je weer buiten de EU reist en Voicemail moet afluisteren. Laat je het me weten als je de bevestigingsmail hebt ontvangen? 😊


Hoi Banjer, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik zie inderdaad de kosten van Voicemail. Buiten de EU worden er inderdaad kosten in rekening gebracht voor het afluisteren en gelden de tarieven voor in dat land. Heb je je pincode wel ingevoerd met een # ervoor? Als je je wachtwoord 2x verkeerd intoetst wordt de verbinding verbroken en wordt Voicemail voor 24 uur geblokkeerd. Vandaar dat het vaker opnieuw moest. Ik heb voor nu een credit ingediend voor € 32,50 om de kosten te laten vervallen. Dit wordt met je volgende factuur verrekend. Ik hoop dat het in de toekomst niet meer voorkomt, maar sla deze informatie goed op voor als je weer buiten de EU reist en Voicemail moet afluisteren. Laat je het me weten als je de bevestigingsmail hebt ontvangen? 😊

 

Dank voor de goede service, Heb het inderdaad zo gedaan maar helaas. Fijn dat jullie crediteren.

Ik zal je bevestigen zodra ontvangen.


Goedemorgen Banjer, graag gedaan en bedankt voor je bericht. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!


Reageer