Skip to main content
Beantwoord

Extra kosten op factuur veranderen niet.

• 3 februari 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 23 januari een app gedownload, in deze app heb ik een abonnement afgesloten, deze kosten worden via mijn Odido factuur betaald.

Nu is het zo dat ik dit abonnement toch niet nodig had in deze app en heb het abonnement stop gezet en via de Apple Appstore een restitutie aangevraagd van deze kosten, Apple heeft dit goed gekeurd en de transactie is ongedaan gemaakt, hiervan heb ik de bevestiging in mijn mail, dit is nu een +/- 1.5 week terug gebeurd.

Echter als ik in mijn odido app naar extra kosten kijk zie ik dat de €47,90 van dat abonnement er maar blijft staan, hoe kan dit en gaat dit nog weg voordat ik de factuur van Februari krijg/betaal? Ik was namelijk niet van plan om voor een app/abonnement te betalen wat ik niet meer heb en dus niet kan gebruiken.

Mvg Stephan

Beste antwoord door Sam van Odido

Goedemorgen Stephan, logisch dat je niet wil betalen voor iets wat je niet gebruikt! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de kosten in je Mijn Odido omgeving staan. Daar zullen ze ook niet verdwijnen. Wel zie ik dat Apple inderdaad aan ons een goedgekeurde terugbetaling heeft doorgegeven. Deze zullen we verrekenen met je eerstvolgende factuur. De kosten die je nog in je Mijn Odido omgeving ziet staan, zullen dus wegvallen op je volgende factuur. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

1 reactie

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 287 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Goedemorgen Stephan, logisch dat je niet wil betalen voor iets wat je niet gebruikt! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de kosten in je Mijn Odido omgeving staan. Daar zullen ze ook niet verdwijnen. Wel zie ik dat Apple inderdaad aan ons een goedgekeurde terugbetaling heeft doorgegeven. Deze zullen we verrekenen met je eerstvolgende factuur. De kosten die je nog in je Mijn Odido omgeving ziet staan, zullen dus wegvallen op je volgende factuur. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen