Hi Fouadr, jouw topic is ons volledig ontgtlipt in de drukte van september! Niet fijn dat je onbewust een abonnement had op ESR TV, maar goed dat je deze inmiddels hebt geblokkeerd. Stel via Mijn Odido voor de zekerheid ook blokkades in op sms- of mobiele diensten om dit soort ongewenste abonnementen te voorkomen. Heb je hier inmiddels al een collega over gesproken? Laat het me maar weten als ik nog iets voor je kan doen!
Hoi Marciano,
Inderdaad beetje late reactie, maar beter laat dan nooit.
na wat verder zoeken op internet bleek ook dat je via ESR geld kan terug vragen, dit hebben ze inmiddels gedaan bij ons.
Echter vind ik dat ODIDO dit echt serieus moet nemen, en klanten moet helpen hiermee door EXR te blokkeren, mogelijk pas na aanvraag van klanten aanzetten. Er zijn heel veel klanten die niet zo goed zijn in research doen en zoeken hoe je zulke zaken kunnen oplossing en mogelijk niet eens bewust zijn dat deze praktijken.
Het minste wat jullie zouden kunnen doen is de SMS service dienst by default uit te zetten. en bij het aanzetten een waarschuwing laten zien dat er ook bedrijven/praktijken zijn die hier misbruik van maken.
Groetjes Fouad
Hoi Marciano,
Inderdaad beetje late reactie, maar beter laat dan nooit.
na wat verder zoeken op internet bleek ook dat je via ESR geld kan terug vragen, dit hebben ze inmiddels gedaan bij ons.
Echter vind ik dat ODIDO dit echt serieus moet nemen, en klanten moet helpen hiermee door EXR te blokkeren, mogelijk pas na aanvraag van klanten aanzetten. Er zijn heel veel klanten die niet zo goed zijn in research doen en zoeken hoe je zulke zaken kunnen oplossing en mogelijk niet eens bewust zijn dat deze praktijken.
Het minste wat jullie zouden kunnen doen is de SMS service dienst by default uit te zetten. en bij het aanzetten een waarschuwing laten zien dat er ook bedrijven/praktijken zijn die hier misbruik van maken.
Groetjes Fouad
Hoi @Fouadr, daar heb je helemaal gelijk in! Je kunt via www.payinfo.nl je direct afmelden voor deze dienst. Als de kosten niet terecht zijn, kun je via je Mijn Odido account een onderzoeksformulier invullen, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken! Mocht blijken dat het geld inderdaad niet terecht is, ontvang je deze uiteraard terug. Meer informatie over deze diensten kun je terugvinden in dit Topic:
Je kunt hiervoor een blokkade instellen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement-en-instellingen onder het kopje '’blokkades'’, dan weet je zeker dat er niks onterecht in rekening wordt gebracht!
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Groetjes,
Pharwin