Skip to main content

Wat een service, eerder verlengt op 17 mei 8 dagen eerder dan ik kon verlengen omdat mijn oude stuk was en er werd geen woord over gezegd dat dit EUR 71.12 gaat kosten er werd alleen over de eenmalige kosten van de nieuwe telefoon en de kopieheffing gesproken had ik dit geweten had ik wel een week met het kapotte scherm gelopen… wat een uitbuiting

Vervroegd verlengen is eerder verlengen dan 4 maanden voor einde contract! Die service bieden ze dus wel maar jij had beter niet voor vervroegd verlengen kunnen kiezen of je had de nieuwe telefoon echt nodig. Als je een los toestel bij een retailer jad gekocht was je meer geld kwijt dan nu met een toestel via de provider en op afbetaling. 

 


Leuk en aardig daar had ik van te voren wel op de hoogte gebracht kunnen worden want zoals ik zei dan was ik 8 dagen langer met een kapot scherm gelopen want dan had ik nornaal kunnen verlengen 


Tja, maar als je om het hand zit en echt een toestel nodig hebt, dan is 8 dagen wachten nog steeds te lang. Dus vervroegd verlengen gebeurt op elk moment in een contract. 


Reageer