Beste T-mobile,
Per 8 november ben ik overgestapt van KPN naar T-Mobile. Jullie gaven aan dat jullie alles zouden regelen qua overstap met KPN. Ik heb eind november nog KPN betaald 33,34 euro en 9 dec is mijn contract bij t mobile officieel ingegaan. T-Mobile heb ik inmiddels ook betaald 50 euro met overstapkosten. Nu heb ik vandaag 22 december ineens een factuur gekregen van KPN van 50 euro (wat teveel is aangezien ik 33,34 euro betaal normaal) en heb ik dus 2 keer mobiel factuur moeten betalen alleen al voor december. 100 euro dus. Met overstappen wilde ik kosten besparen en nu heb ik dubbel zoveel kosten gemaakt. :O
Er is iets fout gegaan denk ik met het doorgeven van de overstap? Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen aangezien ik via geen andere weg contact op kan nemen. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen van KPN? Zij geven aan dat dit de verantwoordelijkheid is van T-Mobile. Er is denk ik iets fout gegaan met de overstap.
Ik hoor het super graag,
Christiane
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel