Skip to main content

Hallo,

 

Op mijn bankrekening zie ik twee afschriften -gaat een paar maanden terug- van twee verschillende bedragen. Het hoogste bedrag, 16 euro, zie ik terug op mijn factuur in de app. Maar het andere bedrag, rond de 9 euro, kan ik nergens terug vinden. Waarom zijn het twee afzonderlijke afschrijvingen en waarom staat de ene niet vermeld op mijn factuur?

 

ik heb geprobeerd dit onderwerp te vinden maar niet gevonden en kan het zelf niet uitvinden via de app. Vandaar de vraag 

Hi @Sango, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard is het nooit de bedoeling dat je dubbel voor iets betaalt en daarom wil ik graag voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is. In de afschrijvingen die we doen vermelden we altijd het klantnummer waar het om gaat. Voor mobiele abonnementen begint dit klantnummer met 1.1 of 1.2 en voor abonnementen van Internet + TV met drie letters gevolgd door vijf cijfers. Mocht het om twee verschillende klantnummers gaan, dan gaat het dus ook om twee verschillende abonnementen. Laat je mij weten of het hier inderdaad om twee verschillende klantnummers gaat? Als je hier vragen over hebt, dan zou ik je willen vragen om deze klantnummers met mij te delen via een privébericht. Dan kijk ik direct met je mee!


Reageer