Skip to main content
Beantwoord

Data only sim upgrade korting

Hallo,

Ik heb momenteel een data only sim.

2 gb maar door dat ik meerde sim heb krijg ik een verdubbeling van 2gb.

Deze kost nu maandelijks 2.50 euro

Als ik tijdens de vakantie periode deze verhoog na unlimeted en over aantal maanden weer verlaag.

Krijg ik dan weer het zelfde tarief 2.50 euro per maand, of vervald dan de korting en betaal ik dan het reguliere tarief.

Ik zie dat data only nu 5 euro kost zou jammer zijn als ik de extra korting kwijt raak. Als ik straks weer verlaag.

Al vast dank voor de info

Mklokgieter

Beste antwoord door Waqqas

@Mklokgieter 

Het huidige prijsplan is er vanaf 17 december 2024, misschien ging het om een tijdelijke actie? Dan verdwijnt de korting.

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21036 reacties
  • 24 april 2025

Hallo ​@Mklokgieter 

Waarschijnlijk zit je nog op een oude prijsplan, zolang je niet verlengd blijven de prijzen gelden die bij het huidige prijsplan horen.

Zie ook je Odido account bij abonnement wijzigen voor de prijzen van elke bundel. De prijzen zijn exclusief klantvoordeel.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 april 2025

Hiiii Waqqas.

Bedankt voor het mee denken!

Dit is een abonnement dat pas 2 maanden loopt.

En heeft een contract duur van 2 jaar, kost maandelijks 2.50 euro

Als ik alleen de bundel verhoog na onbeperkt en over een poos weer verlaag zou ik dan weer die 2.50 euro gaan betalen. 

Of zal de korting niet meer terug komen.…

In de app bij abonnement  zie ik ook staan dat het data only 2.50 kost, en kan daar inderdaad de bundel aanpassen.

Groetjes 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21036 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2025

@Mklokgieter 

Het huidige prijsplan is er vanaf 17 december 2024, misschien ging het om een tijdelijke actie? Dan verdwijnt de korting.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 april 2025

Ik denk een tijdelijke actie inderdaad

Want het zelfde abonnement kost nu 2 maanden later 5 euro

Als ik zou veranderen dan vervalt dus de extra korting denkt u.

Heel vriendelijk bedankt voor het mee denken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 april 2025

Wacht al 5 dagen op een reactie vanuit Odido.

Moet toch niet zo'n moeilijk vraag zijn??

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Mklokgieter excuses voor de late reactie! Als ik de reacties zo lees en ook je verhaal, dan klopt het wat er wordt gezegd. Het was waarschijnlijk een tijdelijke actie, vandaar dat je het ook te zien kreeg. Als je tijdelijk verhoogd en daarna weer terugzet, betaal je wel weer de oude prijs dat je voorheen betaalde. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. De Community is er voor je!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 mei 2025

Jammer dat hier op het forum verkeerde info word gegeven.

Net in de odido shop geweest en gebeld met de klante service, die zeggen duidelijk hier verkeerde info is gegegeven.

De korting vervalt als als ik het abonement verhoog!!

En ga dan terug na het standaard tarief van 5 euro.

Erg jammer klanten misleid worden hier op het forum.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8985 reacties
  • 1 mei 2025

Dit is een klant helpt klant forum. Superuser Waqqas had het juiste antwoord al gegeven.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 mei 2025

Odido medewerker heeft vandaag ook gereageerd.

Als ik weer zou verlagen ik de oude prijs weer betaal dat is dus geen juiste info.

Waqqas had inderdaad het juiste antwoord gegeven zou odido medewerker ook moeten weten.

Heb nu dus verhoogd en ben de korting voorgoed kwijt. Niet zo netjes van de odido medewerker contract loopt nog 22 maanden. Maar nu dus tegen een hoger tarief. Omdat de korting weg is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen