Skip to main content
Beantwoord

Codering BKR verwijderen

• 3 februari 2025
  • 9 reacties
  • 135 Bekeken

Goedemorgen, 

Na meerdere keren contact te hebben gehad afgelopen weken en met meerdere verschillende collega’s te hebben gepraat, meerdere verschillende mails te hebben ontvangen, en betalingen te hebben gedaan, hierbij het volgende met dringend verzoek. Zodat het eindelijk allemaal geregeld is. Het is noodzakelijk dat het deze week verwijderd is. 

Na het aanvragen van mijn hypotheek voor een woning bleek dat ik een bkr registratie had staan van Odido uit 2020. Ik heb hier nooit iets van geweten, en ook nooit iets van ontvangen. Ik ben destijds opgelicht door mijn ex, en die heeft klaarblijkelijk meerdere abonnementen afgesloten op mijn naam en nooit betaald. Ik heb destijds aangiftes gedaan van andere zaken, wegens oplichting. 

Nu heb ik afgelopen week een betaallink ontvangen en heb ik het bedrag wat open stond op mijn naam maar betaald, zodat de registratie direct verwijderd kon worden. Dit is ook direct gedaan en heb ook een bevestiging hiervan op de mail gekregen van Odido, dat de registratie en de achterstandscoderingen zijn verwijderd. Nu zie ik in mijn registratie alleen nog een A codering staan, onder bijgevoegde contractnummer van Odido. Deze registratie staat wel op beëindigd, alleen de codering is nog wel zichtbaar onder bijzonderheden. Zie bijgevoegde screenshot. Zouden jullie deze codering  zo spoedig mogelijk nog kunnen verwijderen? Deze moet ook nog verwijderd worden; ivm goedkeuring van de hypotheek. 

Ik hoop dat jullie dit zsm voor mij kunnen doen. Ben hier ondertussen al meer dan een week mee bezig en dit is dus het laatste wat nog door jullie aangepast moet worden. 

Ik zie graag zsm een reactie tegemoet met daarin de vermelding dat de codering is verwijderd. 

44728553

Beste antwoord door MuisKorhorn

Marciano van Odido schreef:

Hoi Muis, geen dank! En geen probleem hoor, ik snap volkomen dat er haast bij zit. Ik vind het nooit fijn om iemand om geduld te moeten vragen, dus waar het kan probeer ik het zo snel mogelijk op te laten pakken. En goed nieuws: Ik heb zojuist een terugkoppeling gehad van mijn collega en hij heeft de coderingen meteen verwijderd. Hij heeft je ook per e-mail op de hoogte gebracht en je hypotheekverstrekker zou dit over uiterlijk 2 dagen ook moeten zien. Laat je het me weten als je de mail van Sjoerd hebt ontvangen en of het allemaal is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte tot alles rond is en voor nu duim ik met je mee dat de codering snel verwerkt en verwijderd is! 😁

Wat een fantastisch bericht! 
Ik heb inderdaad ook al een mail ontvangen van je collega. 
Ik zal aankomende dagen mijn registratie in de gaten houden. 
Heel erg bedankt voor je hulp! 

Bekijk origineel

9 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7897 reacties
  • 3 februari 2025

Goedemorgen ​@MuisKorhorn Vul vast alles in wat nodig is (zie mijn onderschrift) in je Community profiel.

De moderators kunnen dan sneller je gegevens erbij pakken.

MVG.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 februari 2025

Ik heb alle gegevens die ik heb ingevuld. 

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 287 reacties
  • 4 februari 2025

Goedemorgen ​@MuisKorhorn, bedankt voor het delen van je gegevens via je profiel! Natuurlijk willen wij niet in de weg staan bij de koop van een nieuw huis en daarom bekijken we graag de mogelijkheden voor je. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met daarin instructies om een belangenafweging in te dienen. Onze afdeling Incasso zal dit dan verder voor je oppakken en neemt zo snel mogelijk (binnen enkele werkdagen) contact met je op! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 februari 2025

Goedemorgen Sam, 

Bedankt voor je reactie. 
Ik heb vorige week donderdag, vrijdag en gisteren al een mail gestuurd naar jullie incasso afdeling. Helaas tot op heden nog geen antwoord van hun ontvangen. Vandaar dat ik het nog op deze community had geprobeerd. Het is namelijk echt noodzaak dat de codering het liefst deze week, uiterlijk begin volgende week verwijderd is. 

Ik hoop dat ik zsm mail ontvang van de incasso afdeling. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Muis, spannend en leuk dat je bezig bent met je nieuwe woning! Ik snap volkomen dat je de BKR-coderingen zo snel mogelijk verwijderd wil hebben, dus goed dat je Incasso al hebt gemaild. Ze hebben een verwerkingstijd, dus het kan soms even duren voordat je een reactie van ze ontvangt. Ik heb gelukkig korte lijntjes met mijn collega's van Incasso waardoor ik je vaak sneller kan helpen. Ik heb mijn collega zojuist gevraagd om met voorrang naar jouw mail te kijken. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Ook zal mijn collega je altijd per e-mail op de hoogte stellen van wat er is gebeurd of wat er nog gedaan moet worden. Ik spreek je snel! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 februari 2025

Hii Marciano, 

Bedankt voor je reactie. 
Heel fijn dat je korte lijnen hebt met collega’s van Incasso en dat je hun op de hoogte hebt gebracht van mijn spoed. Vind het ook ontzettend vervelend om jullie zo achter de broek aan te zitten, maar tis gewoon echt noodzaak dat die codering er 1 deze dagen af is. En het vervelende van deze situatie is helemaal dat ik er gewoon nooit vanaf heb geweten en ook nooit een abonnement of iets dergelijks bii jullie heb gehad. 
Ik blijf duimen dat de codering nog 1 deze dagen door jullie verwijderd wordt. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Muis, geen dank! En geen probleem hoor, ik snap volkomen dat er haast bij zit. Ik vind het nooit fijn om iemand om geduld te moeten vragen, dus waar het kan probeer ik het zo snel mogelijk op te laten pakken. En goed nieuws: Ik heb zojuist een terugkoppeling gehad van mijn collega en hij heeft de coderingen meteen verwijderd. Hij heeft je ook per e-mail op de hoogte gebracht en je hypotheekverstrekker zou dit over uiterlijk 2 dagen ook moeten zien. Laat je het me weten als je de mail van Sjoerd hebt ontvangen en of het allemaal is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte tot alles rond is en voor nu duim ik met je mee dat de codering snel verwerkt en verwijderd is! 😁

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Wat een fantastisch bericht! 
Ik heb inderdaad ook al een mail ontvangen van je collega. 
Ik zal aankomende dagen mijn registratie in de gaten houden. 
Heel erg bedankt voor je hulp! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Muis, superfijn om te lezen dat je de mail al had ontvangen en uiteraard met alle plezier gedaan! Ik hoop dat je binnenkort nóg een fantastischer bericht ontvangt vanuit je hypotheekverstrekker! 🙌🏻

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen