Beantwoord

Carrier Billing Applestore werkt niet

  • 13 May 2024
  • 7 reacties
  • 47 Bekeken

Net zoals vele anderen kan ik geen gebruik maken van Carrier Billing in de AppStore (er word aangegeven dat mijn telefoonnummer geen Odido nummer is). Helaas blijft een oplossing uit, weet iemand de oplossing?

icon

Beste antwoord door Cristien 14 May 2024, 14:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Milouzq  Welkom in de community!

Je kan Apple betaalkaarten kopen bij elke supermarkt te koop en/of via iDeal een bedrag in je account zetten. 
Succes! 
 

 

Bedankt, Ik weet dat dat kan, maar erg onhandig. Zou het graag via de factuur willen doen.  

@Milouzq  Welkom in de community!

Je kan Apple betaalkaarten kopen bij elke supermarkt te koop en/of via iDeal een bedrag in je account zetten. 
Succes! 
 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Milouzq  Is het een T-Mobile/Odido telefoonnummer of Tele2 telefoonnummer? 
Zet even je telefoonnummer in je account zo kunnen de moderators je account vinden en kijken of ze het kunnen oplossen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Milou, van harte welkom op de Community! Is het inmiddels gelukt? Zo niet, zet dan even je 06-nummer in je profiel zoals @Cristien hierboven aangeeft, dan kijk ik meteen met je mee! 😊

Hi Milou, van harte welkom op de Community! Is het inmiddels gelukt? Zo niet, zet dan even je 06-nummer in je profiel zoals @Cristien hierboven aangeeft, dan kijk ik meteen met je mee! 😊

Hi ik heb mijn nummer toegevoegd, bedankt voor de snelle reacties!

Hallo @Milouzq  Is het een T-Mobile/Odido telefoonnummer of Tele2 telefoonnummer? 
Zet even je telefoonnummer in je account zo kunnen de moderators je account vinden en kijken of ze het kunnen oplossen.

 

Hi het is een tele2 nummer

Reputatie 7
Badge +9

Hi Milou, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van je 06-nummer! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je een oud Tele2-abonnement hebt. Voor Tele2-abonnementen is het technisch niet meer mogelijk om gebruik te maken van Appstore Billing. Belangrijk voor in de toekomst: Ook nieuwe Hello-abonnementen van Odido die voortkomen vanuit een Tele2-verlenging kunnen hier ook geen gebruik van maken. Hoe het technisch precies in elkaar zit weet ik niet, maar mocht je in de toekomst wel weer gebruik willen maken van Appstore Billing, dan kan je het volgende doen:

Een nieuw Hello-abonnement van Odido bestellen met nummerbehoud. Dus geen verlenging. Op deze manier begin je echt opnieuw vanaf een Hello-abonnement. Hiermee kan je dan wel weer gebruik maken van Appstore Billing. Ik zie dat je abonnement nog tot november 2025 loopt. In de tussentijd werkt het dus niet meer. Mijn excuses voor het ongemak, en ik hoop dat je hiermee wel duidelijkheid hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer