Skip to main content

Hallo, ik heb extra kosten gemaakt buiten de bundel. Ik ben over mijn belminuten heen gegaan. Echter heb ik van jullie geen waarschuwings sms gehad. Ik heb toen contact gehad met de klantenservice en mij is toen verteld dat jullie het bedrag kwijt kunnen schelden. Er werd gezegd dat ik tegen de tijd dat de factuur beschikbaar was even terug moest bellen zodat het geregeld kon worden. Ik heb zojuist de klantenservice nogmaals gesproken en nu wordt mij verteld dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik begrijp de uitleg wel, maar ik voel mij nu genaait. Er is mij telefonisch wat beloofd en ik kan dit nu niet bewijzen. Ik heb begrepen dat jullie gesprekken worden opgenomen dus dit zou achterhaald kunnen worden. Graag hoor ik van jullie of er gezocht kan worden naar een passende oplossing. Ik ben al jaren klant bij jullie en ik zou dit graag willen blijven. Ik kan dus geen schriftelijk contact krijgen met odido, want het klachtenformulier werkt niet. Ik weet niet waar ik nu met mijn vraag terecht kan!

Als je een limited bundel koopt voor gesprekken dan is het een bewuste keuze om zo'n beperking te nemen.

Een waarschuwing sms komt hierbij niet voor. Het is geen prepaid dienst, dan worden gesprekken ook direct afgewaardeerd van beltegoed. Bij abonnementen wordt de bundel niet realtime bijgehouden. Maar wel near realtime. Je kunt de status van bundels in de Odido app inzien.


Als je een limited bundel koopt voor gesprekken dan is het een bewuste keuze om zo'n beperking te nemen.

Een waarschuwing sms komt hierbij niet voor. Het is geen prepaid dienst, dan worden gesprekken ook direct afgewaardeerd van beltegoed. Bij abonnementen wordt de bundel niet realtime bijgehouden. Maar wel near realtime. Je kunt de status van bundels in de Odido app inzien.

Hoi Eric,

Ik begrijp deze uitleg inderdaad en je hebt gelijk, maar waar het mij nu om gaat is dat ik contact heb gehad met de klantenservice en er is mij een valse belofte gedaan. Dit vind ik dus niet fair.

 


Hallo @Hvdh333, welkom op onze Community! Minder fijn dat je extra kosten buiten je bundel hebt gemaakt, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen abonnement tegen. In je profiel staat wel een telefoonnummer vermeld, maar hier mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is in je profiel zetten? Dan kan ik met je meekijken! 

Als er is gezegd dat het vergoedt wordt, moeten we natuurlijk deze belofte ook nakomen. Eigenlijk is dit je eigen verantwoordelijkheid, zoals Eric hier ook aangeeft. Je ontvangt geen SMS van ons als je je bel/SMS-bundel hebt verbruikt. Dat dien je zelf in de gaten te houden via je Mijn Odido account. Maar we zijn natuurlijk wel bereid om je éénmalig hierin tegemoet te komen. Daarom wil ik afspreken om voor het bedrag 50% te vergoeden, omdat het is beloofd maar het eigenlijk ook je eigen verantwoordelijkheid is. 

Graag verneem ik het juiste e-mailadres, zodat ik kan meekijken wat de extra kosten zijn geworden. Als je akkoord geeft om 50% te vergoeden, ga ik het ook direct voor je in orde maken middels een creditnota. Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur.

Ik hoor het graag van je! 😊


Hallo @Hvdh333, welkom op onze Community! Minder fijn dat je extra kosten buiten je bundel hebt gemaakt, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen abonnement tegen. In je profiel staat wel een telefoonnummer vermeld, maar hier mag ik officieel geen ID-check op doen. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is in je profiel zetten? Dan kan ik met je meekijken! 

Als er is gezegd dat het vergoedt wordt, moeten we natuurlijk deze belofte ook nakomen. Eigenlijk is dit je eigen verantwoordelijkheid, zoals Eric hier ook aangeeft. Je ontvangt geen SMS van ons als je je bel/SMS-bundel hebt verbruikt. Dat dien je zelf in de gaten te houden via je Mijn Odido account. Maar we zijn natuurlijk wel bereid om je éénmalig hierin tegemoet te komen. Daarom wil ik afspreken om voor het bedrag 50% te vergoeden, omdat het is beloofd maar het eigenlijk ook je eigen verantwoordelijkheid is. 

Graag verneem ik het juiste e-mailadres, zodat ik kan meekijken wat de extra kosten zijn geworden. Als je akkoord geeft om 50% te vergoeden, ga ik het ook direct voor je in orde maken middels een creditnota. Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur.

Ik hoor het graag van je! 😊

Hoi Pharwin, bedankt voor je reactie! Het mailadres is: 0aangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar]. Ik ga ermee akkoord dat er 50% vergoed wordt. Inmiddels heb ik ook een unlimited abonnement afgesloten zodat het in het vervolg niet meer kan gebeuren. Nogmaals bedankt voor het meedenken! 

 

 

 


@Hvdh333 Yes, dank voor het delen! Ik heb gelijk meegekeken naar je factuur en ik zie dat je extra kosten hebt gemaakt van € 28,75. De helft hiervan is € 14,375. Dat heb ik afgerond naar boven en een credit van € 15,00 verwerkt in je account. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je nog een hele mooie dag toe! 😄


Reageer