Beste Odido,
Vandaag schrok ik behoorlijk toen ik erachter kwam dat mijn belkosten de afgelopen 5 maanden al redelijk buitensporig waren. Na 2 jaar netjes altijd weinig gebeld te hebben is mij door veranderende omstandigheden niet opgevallen dat ik veel meer ben gaan bellen. Inmiddels heb ik de bundel aangepast, maar we zijn maar liefst 130 euro aan ‘buiten de bundel’ kosten verder. Ik lees hierover meer berichten en het voelt gewoon niet netjes om klanten daar niet tijdig van op de hoogte te stellen. Bij internet krijg je een melding van 80%, waarom voor bellen niet? Dan had ik eerder mijn bundel al aangepast en nu is het gewoon een nare klantervaring waarbij het voelt alsof dit een manier is om extra geld te verdienen. De kosten voor buiten de bundel bellen zijn namelijk buitensporig. Jullie kunnen hier nu misschien niet zoveel mee, maar als jaren trouwe klant van internet + glasvezel en nu ook telefonie vind ik dit wel schandalig en neem ik het mee in mijn overweging. Andere providers sturen hier netjes informatie over en niet iedereen gaat een app bijhouden voor zoiets basaals als telefoneren. De extra kosten hadden mij al eerder moeten opvallen, maar met zoveel rekenen schiet zoiets er wel eens bij in. Al met al geen net beleid.