Skip to main content

Ik heb gisteravond een betalingsachterstand afbetaald, maar de blokkade van mijn simkaart is nog niet opgeheven. Ik heb mijn telefoon al meerdere keren aan en uit gezet, op vliegtuigstand gezet en zelfs de netwerkinstellingen hersteld maar het lukt nog niet. Wat kan ik nog meer doen?

Goedemorgen @DeWolf  Welkom op deze mooie zonnige dag🌞

Heb je met IDEAL alles wat openstaat betaald?  

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel 

Blokkade opheffen
De blokkade op je diensten draaien we terug als je alle openstaande facturen volledig betaald hebt. Na ontvangst van de betaling duurt het maximaal 2 dagen voordat je weer van onze diensten gebruik kunt maken.
Tip: Betaal met de iDEAL link, dan wordt je blokkade binnen 2 uur opgeheven.

Hi @DeWolf, wat @Cristien zegt klopt inderdaad helemaal! Ik wilde meteen voor je gaan kijken of ik kon ontdekken waarom je nog geen gebruik kon maken van je diensten, maar ik zie dat je in de tussentijd al geholpen bent door een collega van mij op de klantenservice. De blokkade is inmiddels verwijderd en dus zou alles weer moeten werken! Mocht dit niet meteen het geval zijn, dan helpt het om je toestel een keer te herstarten. Je simkaart maakt dan namelijk automatisch weer contact met ons netwerk. Mocht je nog vragen hebben voor nu, laat het ons dan gerust weten!

Reageer