Vorige week de betaling gedaan . Handmatig.
Helaas nog steeds een blokkade . Is het mogelijk om na te kijken of er iets fout is gegaan ? Mvg
Uitleg blokkade T-mobile
Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.
Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.
• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
• De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
• De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
• De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.
Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:
• Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
• Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
• Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.
Groetjes
Wanneer heb je dat gedaan?
Let op het gaat om werkdagen!
Heb je de telefoon/ modem al een keer opnieuw opgestart?
Gaat het om je mobiel of TM thuis? TV en internet.
Ik heb je gegevens erbij gepakt. Nu zie ik dat er op je T-Mobile Thuis gelukkig geen blokkade zit. Alles is netjes betaald! Gaat dit toevallig om je mobiele abonnement?
Hi,
ik heb gisteravond het bedrag betaalt via een link. Vervolgens kreeg ik een bevestiging dat de blokkade binnen 1 uur zou worden opgeheven.
Nog steeds is dat niet het geval, heb mijn telefoon al 10 x aan en uit gezet.
mvg.
Hi
Hallo,
ik heb alle openstaade facturen betaald maar heb nog steeds een blokkade op mn simkaart? Telefoon al een paar keer aan en uit gedaan
Hoi
Hi
Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken!
Hallo,
Ik probeer met afdeling incasso in contact te komen;
Ze zijn zogenaamd bereikbaar vanaf 08.30 uur bereikbaar op werkdagen maar dat is niet zo. Alleen een melding en de verbinding wordt verbroken. Ik heb betaald op werkdag. Ik vind het een slechte service die niet werkt Dit kan je niet maken naar klanten!!!
Groet
Aanvulling; Ik probeer al 3 kwartier, afdeling is nog steeds niet bereikbaar.
Hi
Is het ondertussen al gelukt om contact te leggen met mijn collega's? Als dit nog niet gelukt is dan help ik je hier graag verder!
Zou je mij dan in een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN, plus jouw vraag, toe kunnen sturen? Ik kan en mag dan met je meekijken, mocht het nog nodig zijn.
Hai David,
Dank voor je reactie.
Nee helaas niets geen contact.
Dit is nieuw voor mij dus ik ga uitzoeken hoe ik jou kan berichten
Had een achterstand betaald die ik via post kreeg maar niks zag bij facturen op de app maar na een week is mijn blokkade nogsteeds niet weg ik kon ook niet in contact komen met klantenservice omdat ik niet kan bellen met mijn telefoon vind dat wel beetje dom maarja
Had een achterstand betaald die ik via post kreeg maar niks zag bij facturen op de app maar na een week is mijn blokkade nogsteeds niet weg ik kon ook niet in contact komen met klantenservice omdat ik niet kan bellen met mijn telefoon vind dat wel beetje dom maarja
Hoi
Goedemorgen
Zo te zien heb je al goede info gekregen van onze Superuser, Seccie, altijd fijn! Kon je hierdoor al verder of is er nog niets opgelost op het moment?
Zo niet, zou je me dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan en mag ik met je meekijken wat er precies aan de hand is.
Ik hoor graag of hulp nog nodig is!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.