Beantwoord
blokkade opheffen
Hallo.
Vorige week de betaling gedaan . Handmatig.
Helaas nog steeds een blokkade . Is het mogelijk om na te kijken of er iets fout is gegaan ? Mvg
Vorige week de betaling gedaan . Handmatig.
Helaas nog steeds een blokkade . Is het mogelijk om na te kijken of er iets fout is gegaan ? Mvg
Beste antwoord door Cristien
Beste @Ikke2019 Welke betaaloptie heb je gebruikt? Er zit nogal verschil in de verwerkingstijd.
Uitleg blokkade T-mobile
Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.
Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.
âą De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
âą De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
âą De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
âą De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.
Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:
âą Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
âą Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ĂĄl deze facturen zijn betaald.
âą Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
⹠Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.
Groetjes
Bekijk origineelUitleg blokkade T-mobile
Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.
Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.
âą De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
âą De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
âą De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
âą De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.
Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:
âą Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
âą Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ĂĄl deze facturen zijn betaald.
âą Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
⹠Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.
Groetjes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.