Beste , na betaling van alle achterstanden op mijn vier aansluitingen , is er één van deze aansluitingen nog steeds inactief. Ik ben op dit moment in het buitenland en de klantenservice is niet telefonisch bereikbaar. Zeer vervelend , graag uw hulp.
Hallo
Gaat dit om een mobiele aansluiting?
Is volgens het mijn Odido account nu alles betaald?
Hallo
Gaat dit om een mobiele aansluiting?
Is volgens het mijn Odido account nu alles betaald?
Ja , twee mobiele , één 4g voor thuis en één tablet aansluiting. Er staan nog drie heraansluitingen van 25 euro elk open , maar die kan ik niet betalen, er staat geen betaal link. Ik betaal ze vanzelfsprekend graag.
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je voor nu nog een hele mooie dag toe!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je voor nu nog een hele mooie dag toe!
Beste Pharwin , dank voor je antwoord maar met mijn mobiele abonnement 064…..67 is de sim kaart nog steeds geblokkeerd.
Als je dit alleen bij het nummer dat eindigt op ***067 hebt, dan kan het aan je toestel liggen. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik verneem het graag van je!
Als je dit alleen bij het nummer dat eindigt op ***067 hebt, dan kan het aan je toestel liggen. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik verneem het graag van je!
Beste Pharwin , ik heb een e-sim in mijn toestel , alles geprobeerd en het enigste wat er nog rest is de e-sim verwijderen. Ik krijg alleen te zien bij Netwerk en internet ; Gesprekken en sms’jes ; T-Mobile NL ( Tijdelijk niet beschikbaar ) Let wel , ik ben op dit moment in het buitenland. Mvg Fred.
Beste Pharwin , als je wil graag !! Ik heb de huidige al gewist , helemaal klaar mee hahahaha. Ook het tablet abonnement met nummer 0970…...09 werkt niet kom ik net achter na onderzoek , dit betreft een normale sim kaart die ik dus nu in mijn telefoon geplaatst heb . Dit abonnement loopt 20 April evengoed af , maar het is niet netjes dat ik voor de service betaal en er geen gebruik van kan maken wel ? Vriendelijk dank.
Voor je tabletabonnement, zie ik verder geen bijzonderheden. Ik vermoed dus dat dit te maken heeft met een dekkingsprobleem en onze netwerkspecialisten zijn hiervan op de hoogte. Er staan ook werkzaamheden met de mast bij jou in de buurt gepland en dat had ik in mijn eerdere bericht al toegelicht. Het is voor nu even geduldig afwachten, totdat de werkzaamheden zijn afgerond, daarna zou het weer optimaal moeten werken. Ik snap heel goed dat je niet wil betalen voor onze services, als je er geen gebruik van kan maken. Daarom zullen zij je ook hierin gaan compenseren. Dan is het wel van belang dat je een meldig hiervan maakt via onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking, zodat zij je op de hoogte kunnen stellen wanneer het is opgelost en daarna kunnen meekijken naar een eventuele compensatie voor het ongemak!
Voor je tabletabonnement, zie ik verder geen bijzonderheden. Ik vermoed dus dat dit te maken heeft met een dekkingsprobleem en onze netwerkspecialisten zijn hiervan op de hoogte. Er staan ook werkzaamheden met de mast bij jou in de buurt gepland en dat had ik in mijn eerdere bericht al toegelicht. Het is voor nu even geduldig afwachten, totdat de werkzaamheden zijn afgerond, daarna zou het weer optimaal moeten werken. Ik snap heel goed dat je niet wil betalen voor onze services, als je er geen gebruik van kan maken. Daarom zullen zij je ook hierin gaan compenseren. Dan is het wel van belang dat je een meldig hiervan maakt via onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking, zodat zij je op de hoogte kunnen stellen wanneer het is opgelost en daarna kunnen meekijken naar een eventuele compensatie voor het ongemak!
Beste Pharwin , ik zit in het buitenland zoals ik al zei , en de sim van de tablet werkt niet , noch de nieuwe e-sim op mijn telefoontoestel met nummer 0642….67. , noch kan ik deze activeren met IDIN , de pagina blijft laden. Dus als je deze zou kunnen activeren graag. Met vriendelijke groet , Fred.
Voor je mobiele abonnement, zie ik dat de simkaartactivatie zie ik dat het inmiddels door jezelf is gelukt. Zou je voor mij je toestel opnieuw kunnen opstarten om te kijken of het daarna werkt? Zou je ook voor me kunnen controleren of je nu gebruikmaakt van het juiste simkaartnummer dat eindigt op: ***1248? Deze staat nu gekoppeld en is geactiveerd bij je abonnement. Je kunt dit checken in de instellingen van je toestel!
Ik verneem het graag van je!
Beste Pharwin , voor de tablet sim , die werkt nog niet en dat abonnement loopt op 20/4 af dus ik laat die maar zitten om verdere ergernis te voorkomen. De nieuwe esim voor mijn telefoon heb ik nog niet kunnen activeren met IDIN , want bij het proberen te activeren blijft de pagina hangen. Waar ik het ook probeer en ook zonder vpn geprobeerd. Is het simkaartnummer de ICCID van 19 cijfers ? Dit nummer eindigt bij mij op 5682 namelijk. Dus ik ben helaas uitgeprobeerd.
Met vriendelijke groet , Fred.
Goedemorgen Fred, doordat het niet is gelukt met het activeren van de eSIM staat bij ons wel het nieuwe ICC-nummer in het systeem, terwijl jij een ander ziet. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet in Mijn Odido. Wil jij deze scannen/downloaden? Je hoeft hem niet te activeren. Dat gaan wij voor je doen, zodat we niet het risico lopen dat de pagina weer blijft hangen. Laat je het me weten of het is gelukt met downloaden/scannen van de QR-code/eSIM? Dan gaan wij voor je aan de slag!
Goedemorgen Fred, doordat het niet is gelukt met het activeren van de eSIM staat bij ons wel het nieuwe ICC-nummer in het systeem, terwijl jij een ander ziet. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet in Mijn Odido. Wil jij deze scannen/downloaden? Je hoeft hem niet te activeren. Dat gaan wij voor je doen, zodat we niet het risico lopen dat de pagina weer blijft hangen. Laat je het me weten of het is gelukt met downloaden/scannen van de QR-code/eSIM? Dan gaan wij voor je aan de slag!
Hallo Pharwin , ik kreeg een bericht dat er een nieuwe esim klaar stond , deze geïnstalleerd en geactiveerd en…. jawel , het werkt. Super bedankt voor jouw hulp , met vriendelijke groet , Fred.
Hi Fred, superfijn dat het met deze nieuwe eSIM direct is gelukt. Uiteraard graag gedaan en nog een heel fijn verblijf in Spanje!
Hi Fred, superfijn dat het met deze nieuwe eSIM direct is gelukt. Uiteraard graag gedaan en nog een heel fijn verblijf in Spanje!
Hallo Marciano , vriendelijk dank !!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.