Skip to main content
Beantwoord

Blokkade na betaling


Mijn telefoon is nog steeds geblokeerd hoe kan dat ?

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Mehmed_83 

ik zie dat er inmiddels contact is geweest. Ben je zo verder gekomen? Het gaat om aan zakelijk abonnement en dus kan ik geen wijzigingen aanbrengen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze zakelijke afdeling.

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 7 juli 2021

Hallo @Mehmed_83 

Heb je het openstaande bedrag volledig overgemaakt via IDEAL? Of heb je het betaald met een handmatige overboeking?

Indien volgens je My T-Mobile account alles al is voldaan herstart dan je toestel eens, in de ontvangen bevestiging staat meestal hoe lang de verwerking duurt


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 juli 2021

Ik heb via ideal betaald en geen melding gekregen . Ik kan niet ook met klantenservice bellen


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 7 juli 2021

Is alles betaald volgens je My T-Mobile account en heeft het geholpen om je telefoon te herstarten?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 juli 2021

Ja alles is betaald en herstarten van telefoon help niet


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 juli 2021

T mobile heeft een slechte service voor zakelijke klanten , ik kan niet bellen dus mag ik e mail sturen naar hun klantenservice . 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 7 juli 2021

@Mehmed_83 

Je kan beter gewoon wachten op de reactie van een moderator, via de mail kan het tot 2 weken duren voordat je een antwoord krijgt.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 juli 2021

Ok wat advisieren jullie dan , ik moet het probleem so snel mogelijk oplossen . Ondertussen mijn telefoon is nog steeds geblokkeerd


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 7 juli 2021

Hi @Mehmed_83 

ik zie dat er inmiddels contact is geweest. Ben je zo verder gekomen? Het gaat om aan zakelijk abonnement en dus kan ik geen wijzigingen aanbrengen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze zakelijke afdeling.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8748 reacties
  • 7 juli 2021

Even met een andere telefoon het gratis klantenservicenummer van T-Mobile zakelijk bellen.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen