Mijn telefoon is nog steeds geblokeerd hoe kan dat ?
Hallo
Heb je het openstaande bedrag volledig overgemaakt via IDEAL? Of heb je het betaald met een handmatige overboeking?
Indien volgens je My T-Mobile account alles al is voldaan herstart dan je toestel eens, in de ontvangen bevestiging staat meestal hoe lang de verwerking duurt
Ik heb via ideal betaald en geen melding gekregen . Ik kan niet ook met klantenservice bellen
Is alles betaald volgens je My T-Mobile account en heeft het geholpen om je telefoon te herstarten?
Ja alles is betaald en herstarten van telefoon help niet
T mobile heeft een slechte service voor zakelijke klanten , ik kan niet bellen dus mag ik e mail sturen naar hun klantenservice .
Je kan beter gewoon wachten op de reactie van een moderator, via de mail kan het tot 2 weken duren voordat je een antwoord krijgt.
Ok wat advisieren jullie dan , ik moet het probleem so snel mogelijk oplossen . Ondertussen mijn telefoon is nog steeds geblokkeerd
Hi
ik zie dat er inmiddels contact is geweest. Ben je zo verder gekomen? Het gaat om aan zakelijk abonnement en dus kan ik geen wijzigingen aanbrengen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze zakelijke afdeling.
Even met een andere telefoon het gratis klantenservicenummer van T-Mobile zakelijk bellen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.