Een reactie na 22 uur zou wel fijn zijn, via de chatbot in de app word ik enkel doorverwezen naar het telefoonnummer.
Beste @Stefan Vee De moderators helpen als je aan de beurt bent. Dat is meestal op volgorde van binnenkomst berichten. Het is niet toegestaan om te bumpen.
In de avond en nacht genieten moderators ook van hun vrije uurtjes.
Vul alvast je profiel helemaal in.(zie mijn onderschrift)
MVG.
Alvast goed om te weten.
-
Je kan tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
-
Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kan je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
-
Tijdens de betaalafspraak kan je in Mijn Odido de status van je afspraak bijhouden.
-
Tijdens de afspraak kan je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
-
Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
-
Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido verdere maatregelen nemen.
Als je facturen of betalingsregeling via IDeal betaald dan is de verwerkingstijd binnen 24 uur. Als je handmatig bedragen overmaakt kost dat ca. 3 dagen, als je dan wel de juiste gegevens hebt vermeld bij de overschrijving. Als er facturen niet op tijd betaald worden als je een betalingsregeling hebt, dan is inderdaad de stap erna een éénzijdige ontbinding van het contract. Laten we hopen dat je de juiste betalingen hebt gedaan.
Er zijn 3 betalingen geweest in de afgelopen periode. 2 daarvan via de iDeal betaallink in de email, de ander is automatisch afgeschreven. Het bedrag wat nu nog openstaat is gecombineerd met een termijn waarvan het totaalbedrag betaald is via de aanwezige betaallink.
Dus er is een achterstallig maandpremie gecombineerd met een achterstallig deel van de betalingsregeling en een volgend deel van de betalingsregeling via iDeal betaald, beide op dezelfde dag en 3 dagen later een ander/nieuwe maandpremie automatisch afgehouden.
De email met herinnering om te betalen waarin 2 bedragen bij elkaar zijn opgeteld is ontvangen op de 14de en betaald op de 18de.
Het bedrag dat nu nog in de app e.d. openstaat is volgens de data opgenomen het bedrag dat bestaat uit 2 delen.
In de tussentijd kan ik al niet meer bellen/sms'en of data gebruiken.
Met alle respect voor de medewerkers en community managers zou ik toch willen vragen voor wat extra aandacht. Aangezien er al 2 werkdagen voorbij zijn zonder poging tot oplossing en er vanaf vandaag geen tijd meer is om te voorkomen dat mijn abbonement word geschrapt aangezien ik ook al een automatische incasso heb gekregen voor het restant van de betalingsregeling.
Om te bellen moet ik collega's gaan vragen om gebruik te maken van hun telefoon, maar mijn werk stelt mij nauwelijks in staat om een moment van pauze te nemen laat staan een telefoon gesprek van circa 20 min. En na het werk bellen heeft ook geen zin aangezien ik amper voor etenstijd thuis ben.
Beste @Stefan Vee De moderators reageren op binnenkomst berichten. (Wat er heel veel zijn dus helaas geduld) Als je een x overslaat bij een regeling moet je het restant soms ook in een x betalen!
Buiten dat alles gaan je abonnement kosten ook gewoon door.
Heb je nu nog achterstand?
Ik zal even vragen of ze tijd hebben (geen garantie maar doe mijn best) het is erg druk
Er is nog sprake van een achterstand. Nu is de regeling al (automatisch) vervallen, deze kan ik niet langer zien in mijn account.
De email betreffende de achterstand inclusief dreiging tot volledige afsluiting is incorrect. Omdat die achterstand is samengevoegd met een termijn van de regeling, vermeld in een apparte email met iDeal link die ik ook heb gebruikt. Dat gecombineerde bedrag is de 18de betaald.
Ik heb dus betaald, wat blijkbaar niet verwerkt is, en ik ben afgesloten.
Beste @Stefan Vee De moderators proberen je topic morgen op te pakken.
Je zou tijdelijk een prepaid kaart kunnen aanschaffen zodat je wel zonodig kan bellen enz.
Heb je nu wel wifi thuis?
Fijne avond!
Dank voor de aandacht.
Jawel ik heb wifi/internet thuis. Ook een fijne avond.
Hallo, ik heb vanochtend kunnen bellen met de klantenservice van Odido.
Hiermee ben ik prima geholpen en weet nu waar ik aan toe ben.
Dit topic is dan niet meer nodig.
Dank voor de aandacht.
Goedemorgen @Stefan Vee Ik ben helemaal blij voor je!
Dank voor het melden en een fijn weekend