Beste @Dewiponsen Had je al een betalingsregeling lopen en ben je die niet nagekomen?
Alles over betalen
In de mails van Odido staat precies wat je nog wel of niet kan doen om het op te lossen!
Nee geen betalingsregeling
@Dewiponsen Je hebt vast wel mails gekregen met uitleg?
Jaa over het betalen toen, en dat ben ik zelf gewoon stom vergeten. Maar mijn vraag is hoe ik dit nu weer opnieuw kan afsluiten?
@Dewiponsen Automatischs betalen is de beste oplossing dan kan je zoiets nooit vergeten.
Of een prepaid kaart kopen. Op is dan op.
In die mails staat vast wel wat je nu kan doen!
Ik weet niet of dit nu nog werkt, hoelang betaal je al niet meer?
De enige die de juiste antwoorden weten zijn de moderators.
Zet vast je telefoonnummers en geboortedatum in het privé deel van je forum account.
Succes.
Op je factuur staat een factuurdatum. Binnen 8 dagen na deze datum schrijven we het geld van je rekening af. Te weinig geld op je rekening? Dan proberen we het binnen 7 dagen nog een keer. Lukt het dan nog niet? Dan moet je het bedrag zelf overmaken. Dat laten we je dan weten.
Als je niet op tijd betaalt, helpen we je herinneren met een sms, brief of e-mail. Na deze herinnering heb je nog eens 19 dagen om te betalen. Heb je daarna nog niet betaald, dan komt er € 15 bovenop je rekening. Dat zijn incassokosten. Als je dan nog steeds niet betaalt, sturen we je een eindfactuur. Dit betekent dat we je abonnement stopzetten. Voor de maanden die je nog moet betalen totdat je contract afloopt, betaal je de helft. Heb je ook een lening op je toestel, dan moet je die helemaal afbetalen.
Goed om te weten:
-
Als je wil dat we automatisch afschrijven, moet je daarvoor toestemming geven.
-
Ben je de rekeninghouder, dan zorg je ervoor dat er voldoende geld op de rekening staat.
-
Staat er een incassoblokkade op de betaalrekening? Dan kan automatische afschrijving niet.
-
Vraag de bank waar je bij zit, als je meer wil weten over incassoblokkades.