Hoi Muhammet, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wil zien en ik help je graag verder. Je geeft aan dat je zelf geen mobiel abonnement hebt afgesloten. Staat het abonnement wel op jouw naam en rekeningnummer? Zet in ieder geval zoveel mogelijk van deze gegevens in je profiel waarvan je weet dat de BKR-registratie hierop staat: je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik heb wel direct op je e-mailadres gezocht en ik zie dat jouw e-mail voor mijn collega's klaarstaat en dat ze verwachten er morgen aan toe te komen. Echter zie ik wel dat er niet veel informatie in de e-mail staat. Verzamel de volgende gegevens en stuur dit dan ook mee. Dan kunnen mijn collega's je straks beter helpen:
- Je mobiele nummer bij Odido
- Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
- De reden dat je het niet eens bent met de registratie
- Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
- En stuur documenten mee ter onderbouwing
Mijn collega's nemen per e-mail contact met je op en informeren je dan over wat ze hebben gedaan, of de BKR-registratie verwijderd is of dat er nog iets gedaan of betaald moet worden. Laat je het me weten als je van mijn collega's hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte! 😊