Skip to main content
Beantwoord

BKR verwijderen

• ik heb een bkr registratie van jullie van 2019. ik heb zelf geen mobiele abonnement afgesloten in 2019. ik wil een hypotheek aanvragen maar dit kan niet door dit registratie van odido. graag verzoek ik een oplossing hiervoor. ik heb telefonisch contact opgenomen ben naar de odido winkel gegaan. naar bkr gebeld. ik word steeds van het ene naar het andere gestuurd met geen antwoord en dat ik steeds odido moet bellen. maar als ik bel word er gezegd we kunnen niks doen en dat we zien niks zien staan op je naam.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Muhammet, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wil zien en ik help je graag verder. Je geeft aan dat je zelf geen mobiel abonnement hebt afgesloten. Staat het abonnement wel op jouw naam en rekeningnummer? Zet in ieder geval zoveel mogelijk van deze gegevens in je profiel waarvan je weet dat de BKR-registratie hierop staat: je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik heb wel direct op je e-mailadres gezocht en ik zie dat jouw e-mail voor mijn collega's klaarstaat en dat ze verwachten er morgen aan toe te komen. Echter zie ik wel dat er niet veel informatie in de e-mail staat. Verzamel de volgende gegevens en stuur dit dan ook mee. Dan kunnen mijn collega's je straks beter helpen:

• Je mobiele nummer bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Mijn collega's nemen per e-mail contact met je op en informeren je dan over wat ze hebben gedaan, of de BKR-registratie verwijderd is of dat er nog iets gedaan of betaald moet worden. Laat je het me weten als je van mijn collega's hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

Bekijk origineel

7 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Muhammet, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wil zien en ik help je graag verder. Je geeft aan dat je zelf geen mobiel abonnement hebt afgesloten. Staat het abonnement wel op jouw naam en rekeningnummer? Zet in ieder geval zoveel mogelijk van deze gegevens in je profiel waarvan je weet dat de BKR-registratie hierop staat: je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik heb wel direct op je e-mailadres gezocht en ik zie dat jouw e-mail voor mijn collega's klaarstaat en dat ze verwachten er morgen aan toe te komen. Echter zie ik wel dat er niet veel informatie in de e-mail staat. Verzamel de volgende gegevens en stuur dit dan ook mee. Dan kunnen mijn collega's je straks beter helpen:

• Je mobiele nummer bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Mijn collega's nemen per e-mail contact met je op en informeren je dan over wat ze hebben gedaan, of de BKR-registratie verwijderd is of dat er nog iets gedaan of betaald moet worden. Laat je het me weten als je van mijn collega's hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 april 2025

Ik heb zelf in 2019 geen mobiele abonnement afgesloten. Ik weet dus het 06 nummer niet. Ik heb wel een foto van de registratie van bkr. Ik heb een hypotheek aanvraag gedaan  maar door deze registratie lukt het mij niet. Ik heb vorige week contactformulier ingevuld en opgestuurd maar nog geen reactie. Hoe kan ik het snelst communiceren met jullie? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 8 april 2025

Die afdeling incasso heeft iets van 5 werkdagen werkvoorraad door alle spoedaanvragen. Dus als “vorige week” betekend do/Vr, dan nog even afwachten.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 april 2025

Ik had dit vorige week dinsdag opgestuurd 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 8 april 2025

Je zag dat de moderator aangaf dat het voor het bakje van morgen zit, maar dat de informatie nog wat aanvulling vergt. Stuur dat alvast op naar incasso@odido.nl. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 april 2025

Heb ik inmiddels gedaan 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Muhammet, fijn dat je de rest ook op de mail hebt gezet. Mailen naar Incasso is de snelste en enige manier om in contact te komen met mijn collega's. Voor nu kan ik je alleen om geduld vragen. Houd me gerust op de hoogte als mijn collega je per e-mail heeft geinformeerd over hun besluit. 

Ik laat hier dit casenummer achter, zodat ik 'm snel terug kan vinden om op de hoogte te blijven van updates: 77114412

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen