Skip to main content

Ik heb een eigen bedrijf en om verder te groeien heb ik een financiering aanvraag bij een tussen persoon van de bank met een koop overeenkomst gedaan Dit is geweigerd omdat er blijkbaar een registratie van jullie bij bkr staat. Deze is ook beëindigd op 20-08-2022 Deze is destijds ook ontstaat door een communicatie fout want de brieven werden naar een ander adres gestuurd. Dit is destijds ook opgelost met jullie maar doordat de melding er nog staat word mijn financiering geweigerd en heb ik kans op extra kosten. Der is mij gezegd dat ik het beste jullie een verzoek kon sturen met de vraag of jullie deze volledige registratie kunnen verwijderen. En ik hoop dat dit mogelijk is vanuit jullie want anders ben ik bang dat ik door de extra kosten in de problemen kom. Zouden jullie deze registratie kunnen verwijderen want dit was destijds volledig met jullie opgelost en de fout kwam door dat de adres wijziging niet goed doorgekomen was bij jullie.

Beste ​@Tanicha.ducaat  Zorg dat je alles bij de hand hebt als de moderators er om vragen via een dm (privé bericht) o.a  Dus niet hier posten

• 06-nummer waar het om gaat
  • Geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Gaat het om een oud T-Mobile of oud-Tele2 abonnement?
  • Heb je toevallig ook het contractnummer van je BKR-registratie?

Beste , 

Binnen hoelang krijg ik een DM? Dit heeft namelijk spoed, ik ben al vanaf gisteren aan t bellen maar word iedere keer van t kastje naar de muur gestuurd. Als ik tijd had vond ik het niet erg maar ik heb helaas geen tijd. Collagas aan de telefoon wisten allemaal van niks. Ik heb uiteraard een contractnummer van bkr. 

Hallo ​@Tanicha.ducaat ,

Er is een speciale afdeling die je verzoek zal beoordelen. Deze is te bereiken door een e mail te versturen naar: incasso@odido.nl

Zorg ook dat je alle gegevens in je profiel invult zoals te lezen is in mijn onderschrift.

Deze afdeling is vrij druk, het kan dus wat langer duren.

@Tanicha.ducaat Je krijgt antwoord van de moderator op volgende van binnenkomst bericht.

Iedereen heeft haast maar er zijn nog zoveel wachtende voor je. 
Het slimste wat je kan doen is wat ​@soepkip67  je adviseert. Ze proberen je binnen 14 dagen te helpen maar ook dat hangt van de drukte af.

Een e-mail heb ik ookal verstuurd. Dus dan moet ik gewoon even afwachten en hopen dat t een beetje vlot gaat. 
bedankt ! 

Reageer