Wij proberen het op deze manier aangezien wij zo snel mogelijk onze hypotheekaanvraag rond willen hebben. Dit gaat om 3 registraties die 3 jaar geleden al hersteld zijn. Wij willen heel graag een bod doen op een woning aangezien het natuurlijk gekte is op de woningmarkt. Voor zaterdag willen we graag een bod doen. Wij hebben al gemaild naar incasso@odido.nl Wij hadden gehoopt op snelle reactie dus hopen dat het op deze manier sneller verwijderd kunnen worden. Wij wonen op het moment bij mijn moeder in met onze kindjes en dit is de kans op een plekje voor ons gezinnetje. Het gaat hierbij om deze registraties. Contractnummer: NHSRS2000065030, contractnummer: 36586176, contractnummer: NHSRS2000251138
Wij hopen heel erg op snelle reactie en hopelijk snel op een verwijdering van de registraties.
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Hendrik Spijkerman
Bladzijde 1 / 1
Hoi Hendrik, van harte welkom op de Community! Ik wens jullie allereerst heel veel succes met de hypotheek en ik hoop dat jullie binnenkort jullie eigen huisje hebben met jullie gezin. Ik heb direct met mijn collega overlegd en hij vertelde me dat er voor het oude Tele2-abonnement nog iets open stond. De oude T-Mobile registraties verwijderd hij voor je. Hij informeert je zo direct per mail (je ontvangt 2 mails) over de uitkomsten en wat verder nog te doen. Laat je het me weten of het straks allemaal is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte!
Goedemiddag 1 van de 3 is weg er staan nog 2 met een a2 codering in de mail stond dat ik een bedrag van 1474.32 moest overmaken die heb ik vanmorgen direct overgemaakt zou je dit misschien voor mij na willen kijken of die ook al in behandeling zijn om weg gehaald te worden?
alvast bedankt
met vriendelijke groet
Hendrik Spijkerman
Hoi @HendrikSpijkerman ,
Als je een handmatige betaling (overboeking) hebt gedaan, dan duurt het een aantal werkdagen voordat dit zichtbaar wordt in je account. Alleen Ideal betalingen worden in een paar uur in alle systemen verwerkt. Daarna moet de kleine afdeling achter incasso@odido.nl het weer opnieuw bekijken.
Ja oke op die manier. Had er nog achter aan gemaild met een betalingsbewijs.
Ja, maar als je zo'n achterstand had wil men denk ik wel de betaling eerst verwerkt hebben.
Goedemiddag Hendrik, superfijn dat je de betaling direct hebt kunnen doen! Ik heb het meteen met mijn collega besproken en we hebben je betaling gevonden. De coderingen zijn verwijderd binnen 10 minuten ontvang je een mail van mijn collega ter bevestiging. Het zou dan helemaal moeten lukken met de hypotheek. Laat je het me weten als het is gelukt? Ik duim voor jullie!
Ja ik zie dat er nu weer 1 weg is er staat nog 1 met een a2 codering
Maar even een update over de huidige situatie.
We zijn net bij de adviseur geweest en we hebben een bod uitgebracht ik schat de kans groot dat wij de kopers zijn. Voor dinsdag krijgen we het te horen.
Er staat alleen nog een A zonder codering
De A codering is nog steeds niet weg dit is het enige wat nog in de weg zit
De backoffice incasso@odido.nl werkt niet in het weekend. Bumpen van je topic heeft geen zin en wordt op dit forum ook niet op prijs gesteld.
Hi @HendrikSpijkerman, wat leuk dat jullie een bod hebben uitgebracht, spannend! Ik hoop dat jullie morgen goed nieuws ontvangen. Wat betreft de andere registratie, die stond nog open omdat er nog een openstaand bedrag te vinden was. Dit heeft mijn collega ook per mail aan je bevestigd. Ik zie dat je terug hebt gemaild, waar in je aangeeft dat je het openstaand bedrag inmiddels hebt voldaan, kan dat kloppen? Bij een handmatige overboeking, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Ik kan dit momenteel zelf niet inzien, maar ik vermoed dat hij het wel kan zien. Ik ga het navragen bij mijn collega. Zodra ik een update heb, laat ik het aan je weten!
Hallo @HendrikSpijkerman, goed nieuws: mijn collega heeft je betaalbewijs ontvangen en heeft de BKR-registratie voor je verwijderd! Deze registratie had hij al eerder verwijderd, maar was op je één of andere manier blijven hangen. Die is nu alsnog verwijderd en zou binnen enkele dagen niet meer in het overzicht van je BKR-registratie te zien moeten zijn. Er zijn verder geen bijzonderheden, dus het aanvragen van je hypotheek zou helemaal goed moeten komen. Ik wens je daar heel veel succes mee en alvast heel veel plezier met de nieuwe woning, ik hoop dat jullie goed nieuws zullen ontvangen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.