Skip to main content

ik ben al geruime tijd met veel plezier klant bij Odido. Ik heb altijd met tevredenheid gebruikgemaakt van jullie diensten en ben van plan om dit ook in de toekomst te blijven doen.

Op dit moment bevind ik mij in een bijzondere levensfase, namelijk het kopen van mijn eerste huis samen met mijn vriendin. Echter, tijdens dit proces zijn we tegen een obstakel aangelopen, namelijk mijn BKR-registratie. Deze registratie belemmert ons momenteel in het verkrijgen van een hypotheek, wat een grote impact heeft op onze plannen.

Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om mijn BKR-registratie te verwijderen. Ik begrijp dat dit verzoek zorgvuldigheid vereist, maar ik hoop dat jullie mijn situatie in overweging willen nemen.

Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite die jullie hierin willen steken. Ik hoop op een positieve terugkoppeling en zie jullie reactie met vertrouwen tegemoet.

Hoi Tim, van harte welkom op de Community en superfijn dat je al zolang met veel plezier deel uitmaakt van onze Odido familie! Leuk dat je op het punt staat om samen met je vriendin een huis te kopen en ik snap volkomen dat je je BKR-registratie verwijderd wil hebben. Ik help je hier graag bij. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met instructie om dit bij de juiste afdeling te melden. Lees de mail goed door en als je alle gevraagde informatie en documenten meestuurt dan nemen mijn collega's van Incasso BKR het in behandeling en zij nemen ook contact met je op zodra ze een beslissing hebben gemaakt. Als ik het goed zie hebben ze op dit moment een verwerkingstijd van 5 dagen. Laat je het me weten of het is gelukt met de mail en als ze contact met je hebben opgenomen? Ik ga er vanuit dat ze je BKR-registratie wel gaan verwijderen, maar ik hoor het graag van je! 😄


Beste Marciano,

volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan.

het verzoek dat u heeft ingediend is voor het nummer dat eindigt op 397. Dit nummer is over gezet naar een zakelijk nummer. Kan u deze aanvraag annuleren?

het verzoek gaat over nummer: XXX


Hoi Tim, de stappen blijven uiteraard hetzelfde, alleen bij de mail moet dan inderdaad dit 097-nummer genoemd worden. Ik heb de mail zojuist opnieuw gestuurd voor dit nummer. Ik hoop dat je BKR-registratie (snel) verwijderd kan worden!

De oude mail kan je simpelweg negeren. Er staat daar geen aanvraag open.


Reageer