Skip to main content

Mijn vorige vraag op dit platform was niet helemaal duidelijk, vandaar hier nog een keer mijn situatie goed uitgelegd. 
 

op dit moment ben ik bezig met het aanvragen van een hypotheek, omdat ik een huis gekocht heb en wij daar al snel in kunnen zit er enige haast bij. 
 

ik heb in 2022 een abonnement bij Odido afgesloten met het afbetalen van de telefoon erbij. Deze lening is afgelopen op 23 augustus 2024, ik dacht daarom dat het daarna ook automatisch werd verwijderd uit het BKR overzicht. Maar daar staat hij nog steeds op lopend, ookal is alles afbetaald en is er geen sprake van een achterstallige betaling. Ik zou het erg waarderen als er iemand is die met ons mee kan kijken en ons hiermee verder kan helpen om dit zo snel mogelijk uit het BKR te krijgen.

bedankt.

Goedemorgen @tessavd26  Dubbel posten is niet toegestaan en maakt het verwarrend voor de moderators. Je topic is Hier terug te vinden of klik op je naam.

Je moet echt even geduld opbrengen, het komt vast wel goed. 

 


Goedemorgen @tessavd26  Dubbel posten is niet toegestaan en maakt het verwarrend voor de moderators. Je topic is Hier terug te vinden of klik op je naam.

Je moet echt even geduld opbrengen, het komt vast wel goed. 

 

Oke helemaal goed, dit wist ik niet. Ik dacht even verduidelijking brengen, bedankt voor je bericht. Ik wacht even af.