Geachte Heer Mevrouw,
Ik ben op dit moment bezig met het afsluiten van een hypotheek en kreeg met schrik het bericht van de bank dat er een negatieve bkr melding op mijn naam stond, waardoor ik geen hypotheek kan afsluiten.
Ik had op een gegeven moment twee telefoonnummers bij Tmobile (odido) omdat ik tussendoor onverwachts een toestel nodig had. Toen had Tmobile een constructie bedacht waardoor dit mogelijk was.
Hierdoor had ik tijdelijk twee telefoon nummers, maar ik had deze niet op tijd opgezegd waardoor ik elke maand twee facturen had.
Een daarvan werd van mijn verkeerde rekening nummer geïncasseerd, dit is dus een paar keer niet gelukt.
Ik heb dit opgelost door de facturen handmatig te kunnen betalen en dat is ook gebeurd tot alles afbetaald is.
Ik verzoek u vriendelijk mijn negatieve bkr melding te verwijderen zodat ik een hypotheek kan afsluiten. Dit is erg belangrijk voor mij.
Ik hoop erg op uw begrip.
Zie hieronder alle gegevens:
Het gaat om het telefoonnummer: maangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar]
Mvg,
Nadina P