Skip to main content
Beantwoord

bkr registratie laten verwijderen

  • 25 July 2024
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

 

Geachte Heer Mevrouw,

 

Ik ben op dit moment bezig met het afsluiten van een hypotheek en kreeg met schrik het bericht van de bank dat er een negatieve bkr melding op mijn naam stond, waardoor ik geen hypotheek kan afsluiten.

Ik had op een gegeven moment twee telefoonnummers bij Tmobile (odido) omdat ik tussendoor onverwachts een toestel nodig had. Toen had Tmobile een constructie bedacht waardoor dit mogelijk was.

 

Hierdoor had ik tijdelijk twee telefoon nummers, maar ik had deze niet op tijd opgezegd waardoor ik elke maand twee facturen had. 

Een daarvan werd van mijn verkeerde rekening nummer geïncasseerd, dit is dus een paar keer niet gelukt.

Ik heb dit opgelost door de facturen handmatig te kunnen betalen en dat is ook gebeurd tot alles afbetaald is.

Ik verzoek u vriendelijk mijn negatieve bkr melding te verwijderen zodat ik een hypotheek kan afsluiten. Dit is erg belangrijk voor mij.

Ik hoop erg op uw begrip.

Zie hieronder alle gegevens:

Het gaat om het telefoonnummer: maangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar]

Mvg,

 

Nadina P

 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Nadina, Wat leuk dat je in aanmerking bent gekomen voor een nieuw huis, gefeliciteerd! Ik weet er alles van, heb recentelijk ook een huis gekocht in deze moeilijke markt. Hopelijk komt alles goed met de financiering! Laten we samen kijken of er iets aan de BKR-registratie gedaan kan worden. Ik zie dat je inmiddels ook via andere wegen contact hebt opgenomen en dat er een case naar onze BKR-afdeling is doorgezet onder je oude 06-nummer. De verwerkingstijd is eigenlijk 5 werkdagen, dan zouden ze aan je case toe moeten komen. Omdat ik weet dat er vaak wat spoed zit bij een financieringsaanvraag, heb ik zojuist een mail gestuurd naar deze afdeling om er met spoed naar te kijken.

Toevallig zie ik nu net dat mijn collega het direct heeft opgepakt n.a.v. mijn mail. Je BKR-registratie is per direct verwijderd en hij heeft je per mail geïnformeerd!🎉 Je kunt vanaf nu gerust je financiering afronden bij de bank, dan zou het helemaal goed moeten komen (mits er geen andere dingen zijn). Maar dat moet vast goedkomen!  Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik hoop dat alles goed komt met de financiering en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe woning! 

Hallo Nadina, Wat leuk dat je in aanmerking bent gekomen voor een nieuw huis, gefeliciteerd! Ik weet er alles van, heb recentelijk ook een huis gekocht in deze moeilijke markt. Hopelijk komt alles goed met de financiering! Laten we samen kijken of er iets aan de BKR-registratie gedaan kan worden. Ik zie dat je inmiddels ook via andere wegen contact hebt opgenomen en dat er een case naar onze BKR-afdeling is doorgezet onder je oude 06-nummer. De verwerkingstijd is eigenlijk 5 werkdagen, dan zouden ze aan je case toe moeten komen. Omdat ik weet dat er vaak wat spoed zit bij een financieringsaanvraag, heb ik zojuist een mail gestuurd naar deze afdeling om er met spoed naar te kijken.

Toevallig zie ik nu net dat mijn collega het direct heeft opgepakt n.a.v. mijn mail. Je BKR-registratie is per direct verwijderd en hij heeft je per mail geïnformeerd!🎉 Je kunt vanaf nu gerust je financiering afronden bij de bank, dan zou het helemaal goed moeten komen (mits er geen andere dingen zijn). Maar dat moet vast goedkomen!  Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik hoop dat alles goed komt met de financiering en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe woning! 

 

Wat ongelofelijk fijn!

 

erg bedank voor de snelle reactie 🙏🏽

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nadina, superfijn om te lezen en graag gedaan namens Pharwin. Ook ik wens je heel veel plezier met je nieuwe woning! 😄

Reageer