Hallo Odido,
Allereerste,
De beste wensen en een gelukkig 2025.
Reeds ben ik met mijn vriendin in aanmerking gekomen voor een hypotheek. na nader onderzoek gedaan en gedacht te hebben dat wij een nieuw hoofdstuk in ons leven te kunnen beginnen tot ontdekking gekomen dat er een erg onschuldige herstelde achterstand uit 2021 ons in de weg stond.
Nu heb ik laats al een duidelijk mail verstuurd met de uitleg naar de klantenservice en was ik benieuwd of dit aan jullie aandacht was gekomen of misschien over het hoof te hebben gezien. De tijd tikt namelijk en zijn wij bang deze kansen te missen door de negatieve BKR registratie.
ik kan Odido namelijk met een gerust hart beloven dat er in de toekomst nooit meer betalingen over het hoofd worden gezien. ik ben een enorm trouwe klant en zou ook graag klant willen blijven.
De vraag vanuit mij is om wat extra hulp te krijgen met de registratie te verwijderen. in de hoop dat odido bereid is een fout uit het verleden door de vingers te zien en ons te helpen met een nieuw hoofdstuk in ons leven.
Met vriendelijke groet,
Niek