Skip to main content

Hallo Odido,

Allereerste, 

De beste wensen en een gelukkig 2025.

Reeds ben ik met mijn vriendin in aanmerking gekomen voor een hypotheek. na nader onderzoek gedaan en gedacht te hebben dat wij een nieuw hoofdstuk in ons leven te kunnen beginnen tot ontdekking gekomen dat er een erg onschuldige herstelde achterstand uit 2021 ons in de weg stond.

Nu heb ik laats al een duidelijk mail verstuurd met de uitleg naar de klantenservice en was ik benieuwd of dit aan jullie aandacht was gekomen of misschien over het hoof te hebben gezien. De tijd tikt namelijk en zijn wij bang deze kansen te missen door de negatieve BKR registratie. 

ik kan Odido namelijk met een gerust hart beloven dat er in de toekomst nooit meer betalingen over het hoofd worden gezien. ik ben een enorm trouwe klant en zou ook graag klant willen blijven. 

De vraag vanuit mij is om wat extra hulp te krijgen met de registratie te verwijderen. in de hoop dat odido bereid is een fout uit het verleden door de vingers te zien en ons te helpen met een nieuw hoofdstuk in ons leven.

Met vriendelijke groet,

Niek

Hallo ​@Niekkoss ,

Je kan een verzoek indienen via: incasso@odido.nl  

Dit kan wel enige tijd duren er zijn veel verzoeken voor het verwijderen van een bkr registratie.

Vul ook je profiel aan zoals in mijn onderschrift staat. Dan kan eventueel een moderator je indien nodig sneller verder helpen.

Hi ​@Niekkoss, welkom op onze Community! Jij ook de beste wensen en een gezond en gelukkig 2025! Wat leuk dat jij en je vriendin een huis hebben gevonden. Uit ervaring weet ik dat het lastig is om een huis te kopen in deze moelijke tijd. Wel zo fijn dat er niets in de weg staat voor jullie hypotheekaanvraag. Ik kijk graag voor je na of ik iets voor je kan betekenen! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je op 23 december hebt gemaild naar onze incasso afdeling. Het is momenteel erg druk en ze werken alle verzoeken op volgorde weg. Dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Wegens de feestdagen zijn er nog veel collega's met verlof. Maar ik heb zojuist een andere collega gevraagd of hij tussendoor mee kan kijken naar je case. Het is geen garantie, maar ik hoop dat er tijd is om het tussendoor op te pakken zo vlak voor het weekend. Wel zie ik geen BKR-registratie nummer in de case vermeld staan. Zou je die met mij kunnen delen? Dan ga ik deze vermelden in de case, zodat onze collega het snel kan oppakken. 

Zodra ik een update voor je heb, zal ik het je in dit topic laten weten! 

Hey ​@Niekkoss, ik heb goed nieuws voor je! De case is direct opgepakt en je BKR-registratie is verwijderd! 🎉 Mijn collega heeft je zojuist ook een bevestiging per mail hierover verstuurd, wel zo fijn. Binnen maximaal 2 werkdagen zal het overzicht worden aangepast in je BKR-overzicht. Ik heb er alle vertrouwen in dat je hypotheekaanvraag nu wel zal worden goedgekeurd!

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Heel veel succes met de hypotheekaanvraag. Ik wens jou en je vriendin alvast heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning! 

Hey ​@Niekkoss, ik heb goed nieuws voor je! De case is direct opgepakt en je BKR-registratie is verwijderd! 🎉 Mijn collega heeft je zojuist ook een bevestiging per mail hierover verstuurd, wel zo fijn. Binnen maximaal 2 werkdagen zal het overzicht worden aangepast in je BKR-overzicht. Ik heb er alle vertrouwen in dat je hypotheekaanvraag nu wel zal worden goedgekeurd!

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Heel veel succes met de hypotheekaanvraag. Ik wens jou en je vriendin alvast heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning! 

Beste Pharwin,

wat ontzettend fijn!

ik wil jullie via deze weg enorm bedanken voor het nader inzien van de registratie. En mij op deze snelle manier te helpen met dit nieuwe hoofdstuk in mijn leven.

Enorm veel waardering heb ik voor jullie.

Hartstikke bedankt,

Groeten Niek!!

(enorm blije klant)

@Niekkoss geen dank, we doen het graag voor je! Veel succes met het nieuwe hoofdstuk in je leven, maak er wat moois van! 🙌

Reageer