Skip to main content

Ik ben al vanaf 9augustus bezig met het laten verwijderen van mijn bkr registratie en ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd.

Had nog een bedrag €300 euro staan van een lopend telefoon abbonement, maar die heb ik betaald en daar ook bevestiging van gekregen, elke dag gebeld waarom die bkr melding nog steeds zichtbaar is, wat echt heel erg kut is, want mijn bank kan daardoor geen akkoord geven op mn hypotheek verhoging. Ik heb mijn situatie iedere dag uitgelegd op nieuw en soms aan dezelfde persoon, volgens medewerkers is ie al door gegeven aan het bkr maar ook daar heb ik nu contact mee en die zeggen dat zei zelf een bkr afdeling hebben die dit moeten verwijderen, niemand bij odido kan mij helpen blijkbaar, en de afdeling bkr die ik ook meerdere keren heb gemaild reageren niet.. 

Dit vreet echt aan me, want je staat zo machteloos tegenover zon kut organisatie..

Ik ben ook van plan om mijn abbonementen die ik heb lopen, ook tv internet bellen en mobiel bellen, bij een andere provider onder te gaan brengen, want dit is echt zo schandalig..!

Ook Goedemorgen @Frank van Menk  en welkom in de community!

Wil je op je taal letten a.u.b. ik snap dat dit behoorlijk tegenvalt maar dan nog kan je beter rustig blijven dreigen lost al helemaal niets op.

Een BKR krijg je niet omdat je bij ODIDO bent maar wel omdat jij een lening had lopen.

Zorg dat je alles bij de hand hebt als de moderator er om vraagt in een privébericht (niet openbaar

06-nummer waar het om gaat, de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het contractnummer van het BKR

Met vriendelijke groeten en veel succes bij je nieuwe provider.👍

Excuus voor mijn taalgebruik daar heeft u zeker gelijk in, alleen heb ik de lening al op 9augustus betaald,  en we zijn nu bijna een maand verder, en de melding blijft gewoon staan, en mij wordt telkens iets anders verteld.

Ik zou graag zien dat dit wordt opgelost. 

Ik ben te bereiken op mijn 06 nummer mocht dit nodig zijn.  En ik wilde niet dreigen, maar hoopte dat dit dan een beetje snel opgepakt zou worden.  

Groet Frank 

@Frank van Menk 👍 Met dreigen kom je JUIST geen stap verder.

De moderators lopen hun benen onder hun…. vandaan om iedereen op tijd te helpen.

Soms vergeten wij klanten wel eens dat wij niet de enigste zijn. Bellen gaan ze vast niet doen maar als je aan de beurt bent krijg je vast en zeker respons van een van de moderators, wacht het nog even af.

Er zijn (heb ik gelezen) mega veel aanvragen op dit moment over BKR Is de rente soms erg laag?

Nou, Sorry hoor, maar als ik zeg dat ik naar een andere provider ga, is dat geen dreigement..

Vanochtend heeft mijn vriendin weer gebeld met jullie klanten service, en de medewerker heeft gezien wat ons probleem is, en toegegeven dat dit inderdaad schandalig is, en ze heeft namens odido haar excuses aan geboden . Alleen is de melding nog steeds niet weg.   Verder is het ook een beetje de omgekeerde wereld dat je in je eerste reactie claimt dat dit mijn eigen schuld is vanwege een lening... Maar ik heb het restbedrag van €300 euro al op 9augustus betaald.

Van dat schelden vind ik dat je gelijk hebt en bood hier al excuses voor aan, voor de rest is het wel duidelijk hoe jullie met klanten omgaan. 

Ik heb een hartstikke groot probleem door die bkr melding, en ik wordt door jullie van het kastje naar de muur gestuurd er wordt mij al een week of 3 beloofd dat het nog een dag zal duren maximaal voordat de melding weg is. En nog steeds niet! 

Mischien kan je de telefoon gesprekken terug luisteren, want jullie nemen dit op voor trainings doel einde toch? 

Hoi @Frank van Menk 

Weet je zeker dat de lening al helemaal was afgelost met die 300 euro? Dan moet je even de maandtermijnen tellen of op de factuur van augustus kijken. Want als er al voor de factuur van augustus een aflosdeel op de factuur was gepland is die niet meegenomen met de aflosbetaling. Als dit het geval is dsn kan het nog wat langer duren aangezien een automatische incasso tot 30 dagen teruggestort kan worden vindt de BKR registratie verwijdering pas daarna plaatst. 

Ik heb het bedrag wat open stond qua toestel overgemaakt naar een rekening van odido met een daarin vernoemde meldcode die mij door is gegeven door de odido medewerker, 

Daarvan heb ik een pdf bestand gemaakt en gestuurd naar incasso@odido.nl zoals mij geïnstrueerd werd, daar heb ik nooit antwoord op gehad, weer gebeld met de klantenservice die mij vertelde geduld te hebben omdat zei binnen 2weken zouden reageren, vervolgens waren we 2,5 a 3 weken verder nog geen reactie gehad, weer gebeld en toen werd mij verteld door de klantenservice dat ze zagen dat ik het betaald had en dat ze t in orde gingen maken ik heb overal bevestiging op gekregen via mail,  maar de melding is nooit weg gehaald, weer gebeld en weer hetzelfde verhaal sterker nog de medewerker claimde dat dit buiten jullie macht lag en ik moest bellen met BKR zelf want volgens de klantenservice was alles doorgestuurd naar bkr, toen ik bkr belde vertelde zei me dat jullie zelf een bkr afdeling hebben die gemachtigd is om dit te verwijderen en zei geen melding hebben gehad, vandaag heeft de klantenservice mij weer gelijk gegeven excuses gemaakt en verteld dat ze in een chat bericht naar de incasso het verzoek wederom hebben gestuurd en dat ze me terug zou bellen vandaag nog, maar uiteindelijk is dit weer niet gebeurd, ik heb met vandaag mee gerekend 12 keer contact gehad en is me elke dag beloofd wat niet is waar gemaakt.. ik hoop dat u op zn minst mijn frustratie jegens jullie als bedrijf kunt begrijpen en voor mij de melding van bkr kunt weghalen zodat ik eindelijk akkoord kan krijgen van de bank,   ik hoop echt dat ik niet nog langer deze dagelijkse frustrerende gevoelens en kansloze telefoon gesprekken hoef te voeren met de klantenservice.. alstublieft help mij gewoon!  

Ik zie dat ie is verwijderd top thanks odido!

Hoi Frank, ik zie dat mijn collega de registratie gisteren inderdaad heeft afgemeld. Superfijn!

Reageer