Beste lezer,
We zijn een huis aan het koen en ons bod is al geaccepteerd. Maar van mijn bank heb ik na een hypotheekaanvraag te horen gekregen dat ik een negatieve BKR registratie op mijn naam heb staan en een krediet niet mogelijk zou zijn.
Het gaat om een A codering van 25-10-2020 aangemeld toen door Tele2.
Dat kredit is lang geleden afgelost en beëindigd en het telefoonnummer is niet meer in gebruik. Ik was ook niet op de hoogte van het feit dat er een achterstand was! Nooit ben ik door Tele2 of Odido geïnformeerde over een achterstand. Ik heb geen facturen, aanmaningen en dergelijken ontvangen zodat ik de kans had om te reageren.
Ik heb een verzoek bij Odido klantservice ingediend om deze codering te verwijderen. Dat stat onder het casenummer 72427360.
Maar dat was bijna 3 weken gelden en tot nu toe heb ik geen reactie van Odido ontvangen. Ik heb meerdere de klantservice meerdere keren gebeld om de status van mijn verzoek te checken, maar ik word helaas elke keer van de kast naar de muur gestuurd.
Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om mijn BKR-registratie te verwijderen. Ik begrijp dat dit verzoek zorgvuldigheid vereist, maar ik hoop dat jullie mijn situatie in overweging willen nemen.
Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite die jullie hierin willen steken en ik hoop op een positieve terugkoppeling z.s.m.
Met vriendelijke groeten,
Baraa Fares
Aanvoelende informatie:
Contractnummer: NHSRQ0000089519
Het betreffende telefoonnummer: 06-36419289 (niet meer in gebruik)
Datum codering: 25-10-2020
Verwachte einddatum: 26-10-2020
Werkelijke einddatum: 10-11-2020