Ik heb in het verleden een betaling achterstand gehad mijn stomme schuld uit 2019 ,
Nu word ik achtervolgd met en huis kopen/huren mijn moeder is helaas overleden aan kanker in 2021 en woonden ik samen met mijn zusje met haar in . Maar omdat mijn moeder en huur huis had mochten wij daar niet blijven wonen , en was ik genoodzaakt om iets anders te zoeken , toen was de regeling nog niet dat je er mocht blijven wonen alleen nu huur ik dus particulier alleen daar betaal ik netjes 1066.00 per maand alleen dit is tijdelijk en ik eruit zou moeten nu wil ik gaan huren /kopen maar blijft mijn bkr registratie mij achtervolgen omdat ik niks anders kan ik wil vragen of jullie mij bkr kunnen verwijderen ,? Ik weet dat het niet zo maar kan maar ik dacht Mischien kunnen jullie mij verder helpen .
Bladzijde 1 / 1
Hoi Dylan, van harte welkom op de Community! Allereerst nog sterkte voor jou en je zusje met het overlijden van je moeder. Niet fijn dat je nu ook tegen de BKR registratie aanloopt vanwege je betalingsachterstand uit het verleden. Ik help je graag direct verder met het doorzetten van jouw case naar de juiste Incasso-afdeling. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens:
- 06-nummer waar het om gaat
- Geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
- Gaat het om een oud T-Mobile of oud-Tele2 abonnement?
- Heb je toevallig ook het contract- of leningnummer van je BKR-registratie?
Ik zie je bericht graag tegemoet en dan pakken we het op!
Doe ik
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.