Skip to main content

Goedemiddag,

Ik zoek een moderator die het volgende voor mij wil nakijken. 

Ik heb een betalingsregeling met odido afgesproken .

En in de bevestigingsemail staat dat je sim dan alleen geblokkeerd wordt voor het buitenland en betaalde service nummers. Nou heb ik geprobeerd te bellen met het ODIDO service nummer maar dit kan dus niet. bij mij is namelijk de simkaart volledig geblokkeerd. 

De regeling staat goed in de app, en opnieuw opstarten helpt niet .

Dus zou iemand mij kunnen helpen.

met vriendelijke groet,

Melissa 

Goedemorgen ​@Melissa1986, welkom op onze Community, ik kijk dit graag voor je na! Fijn dat je al een betalingsregeling hebt kunnen regelen. Eigenlijk wordt je simkaart bij een betalingsregeling nooit geblokkeerd, alleen een blokkade voor Roaming en App Store aankopen via  je Odido factuur wordt dan ingesteld. Ik zie in je account dat de blokkade op je simkaart automatisch is geplaatst, omdat je een factuur te lang niet had betaald. Daarvoor zie ik dat je inmiddels een betalingsregeling hebt getroffen. Geen zorgen, de blokkades op je simkaart en voor Roaming heb ik zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken. Start daarna je toestel opnieuw op, dan zou die het weer moeten doen! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Goedemorgen ​@Melissa1986, welkom op onze Community, ik kijk dit graag voor je na! Fijn dat je al een betalingsregeling hebt kunnen regelen. Eigenlijk wordt je simkaart bij een betalingsregeling nooit geblokkeerd, alleen een blokkade voor Roaming en App Store aankopen via  je Odido factuur wordt dan ingesteld. Ik zie in je account dat de blokkade op je simkaart automatisch is geplaatst, omdat je een factuur te lang niet had betaald. Daarvoor zie ik dat je inmiddels een betalingsregeling hebt getroffen. Geen zorgen, de blokkades op je simkaart en voor Roaming heb ik zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken. Start daarna je toestel opnieuw op, dan zou die het weer moeten doen! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hoi Pharwin,

dank je wel voor je antwoord en hulp. Het is opgelost idd! 

Met vriendelijke groet,

Melissa 

Goedemorgen ​@Melissa1986, fijn dat het is opgelost, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😊

Reageer