Goedemiddag,
ik heb met mijn iphone problemen met betalen met mobiel nummer. Dit deed het altijd maar sinds 2 maanden niet meer.
Goedemiddag,
ik heb met mijn iphone problemen met betalen met mobiel nummer. Dit deed het altijd maar sinds 2 maanden niet meer.
Hi Esra, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er een aantal blokkades staan op betaalde contentdiensten en betalingen derde partijen via je Odido factuur (op klantverzoek). Wil je dat ik deze blokkades ophef? Met jouw akkoord ga ik direct voor je aan de slag!
Goedemorgen,
is het dan mogelijk om icloud enzo weer via factuur te betalen?
want hij geeft ook aan dat mijn nummer niet als odido nummer wordt herkend
Hoi Esra, dat zou dan inderdaad mogelijk moeten zijn!
Dan is dit akkoord
Hi Esra, ik heb de blokkades zojuist opgeheven. Geef het systeem even de tijd om dit te verwerken en dan moet het straks helemaal werken. Laat je het me weten of het lukt?
Helaas werkt het nog steeds niet, mijn 06-nummer wordt niet als nummer van odido herkent
Hoi Esra, bedankt voor je screenshot! Ik zie dat er nog 1 blokkade stond, deze heb ik zojuist ook verwijderd. Wil je het over een uurtje nog eens proberen? Mocht het niet lukken, probeer dan ook het volgende:
Dit is eigenlijk alles wat ik voor je kan doen. Mocht het hiermee niet lukken, dan moet ik je vragen contact op te nemen met Apple. Ik hoop dat zij je hier dan verder mee kunnen helpen! Ik hoor het graag van je!
Hoi Esra, bedankt voor je screenshot! Ik zie dat er nog 1 blokkade stond, deze heb ik zojuist ook verwijderd. Wil je het over een uurtje nog eens proberen? Mocht het niet lukken, probeer dan ook het volgende:
Dit is eigenlijk alles wat ik voor je kan doen. Mocht het hiermee niet lukken, dan moet ik je vragen contact op te nemen met Apple. Ik hoop dat zij je hier dan verder mee kunnen helpen! Ik hoor het graag van je!
hi Marciano, ik heb hetzelfde probleem en heb je een privé bericht gestuurd zou je ernaar kunnen kijken?
Hi Nancy, yes, ik kom bij je!
Goedenavond, ik wil graag een betaalmethode toevoegen via mijn Odido factuur. Maar me telefoon geeft steeds aan dat dit niet kan, ik had vorige maand al contact opgenomen en toen werd er gezegt dat hij het vanaf september zou doen omdat dan me nieuwe abonnement in ging. Ik zat altijd bij Tele-2, maar dat is nu Odido en dan zou hij het doen. Zie foto.
Goedemorgen Desteney, goed dat je de Community gevonden hebt! Ik leg je graag uit hoe je ervoor kunt zorgen dat je voortaan aankopen in de Appstore kunt doen via de telefoonfactuur. Als je al een account hebt voor iCloud, dan kun je bij de eerstvolgende aankoop 'Odido factuur' selecteren onder 'overige betaalbewijzen'. Je regelt dit dus pas wanneer je een aankoop gaat doen. Vervolgens zal het de standaard betaalwijze worden. Laat je mij weten of het gelukt is en of je nog vragen hebt?
Goedemorgen, als ik een aankoop wil doen dan krijg ik die optie niet (zie foto). Ik koop nooit apps, maar gebruik het alleen voor mijn iCloud opslag. Ik krijg dan een mail om geld op mijn account te zetten, zodat het eraf gehaald kan worden.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.