Beantwoord

Betaaldatum wijzigen en aangevraagd uitstel

  • 20 April 2024
  • 6 reacties
  • 58 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Ik zou in eerste instantie van mijn beide gsm nummers betaaldatum willen wijzigen had dit telefonisch al eens gevraagt maar kennenlijk is dit niet goed gegaan want gaat nu als nog de 28ste pas van de rekening terwijl dit aangepast zou worden. Heb het al meerdere malen zelf geprobeerd alleen geeft die elke keer een foutmeldimg systeem kan zogenaamt mijn gegevens niet ophalen.

Het 2de puntje is dat er op mijn ene gsm nummer bij de factuur staat dat ik uitstel van betaling aangevraagt heb op 22 maart en die verloopt 21 april echter heb ik nooit uitstel aangevraagt er gaat iets mis in jullie systeem.

Mvg

Machel

icon

Beste antwoord door Machel 23 April 2024, 12:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Machel, welkom op de Community! Wat apart dat je een foutmelding krijgt als je het zelf probeert aan te passen. Ik doe het graag voor je. Heb je voor mij de verificatiecodes die ik zojuist per SMS naar beide nummers heb gestuurd? En laat me maar weten welke incassodatums je zou willen. Dan ga ik voor je aan de slag! Let op; niet alle datums kunnen, maar dat zien we wel als je ze hebt doorgegeven.

Ik zie geen uitstel van betaling (meer) in je account staan, maar als deze op 21 april is verlopen, dan kan je hem denk ik simpelweg negeren. Of loop je hierbij nog ergens tegenaan? Ik zie je bericht met de codes tegemoet en dan regel ik het voor je! 😄

Hierboven een screenshot van de melding die krijg ik al maanden. Heb je verder effe een prive bericht gestuurd daar kon ik de screenshot niet sturen .

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Machel, bedankt voor je screenshots en de codes via privéberichten. Ik kom zo direct bij je en dan ga ik aan de slag! 😄

Fijn, hoor graag of het gelukt is ,de foutmelding heb ik paar wekej geleden ook al gemeld maar er is helaas niets verranderd, ook paar weken geleden vragen gesteld via messenger geen reactie gekregen tot op heden, fijn dat ik hier wel geholpen word de vrouw aan de telefoon luisterde ook niet. Hoop dat de datum nu wel lukt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Machel, niet fijn dat mijn collega aan de telefoon niet naar je luisterde, maar gelukkig ben je hier terechtgekomen! Ik heb je zojuist via een privébericht gestuurd dat ik de incassodatums heb gewijzigd naar de 23e van de maand en ik heb je per SMS de bevestigingen gestuurd. Houd de afschrijving volgende maand even goed in de gaten. Mocht de afschrijving in de prakijk toch nog iets te laat zijn, laat het me dan weten. Dan wijzig ik hem naar de 21e. Dan zou je helemaal goed moeten zitten! Heb je de bevestigingen ook ontvangen? 😊

Hi Machel, niet fijn dat mijn collega aan de telefoon niet naar je luisterde, maar gelukkig ben je hier terechtgekomen! Ik heb je zojuist via een privébericht gestuurd dat ik de incassodatums heb gewijzigd naar de 23e van de maand en ik heb je per SMS de bevestigingen gestuurd. Houd de afschrijving volgende maand even goed in de gaten. Mocht de afschrijving in de prakijk toch nog iets te laat zijn, laat het me dan weten. Dan wijzig ik hem naar de 21e. Dan zou je helemaal goed moeten zitten! Heb je de bevestigingen ook ontvangen? 😊

 

Top, heb de mail en sms op 1 nummer ontvangen, fijn dat de datum nu wel is aangepast. Ook fijn dat er hier wel goed geluisterd en ook goed geholpen word, mocht ik verder nog hulp nodig hebben dan hoor je het van mij.

Voor nu enorm bedankt voor de hulp.

 

Reageer