Skip to main content

Hi,

Ik probeer al een aantal dagen odido te bereiken via de chat, helaas is er tekens niemand die mij te woord kan staan. Mijn abbonement is geblokkeerd door een achterstand nou wil ik deze al een tijdje in delen betalen in de app kan ik dit ook gewoon aanvinken dan klik op in delen betalen in 4 of 5 maanden en vervolgens geeft die telkens een foutmelding aan. En ik kan niet naar odido bellen vanwege de blokkade. Ik hoop dat er iemand van odido meeleest en mij graag zou willen helpen.

Met vriendelijke groet

Wat een vervelende situatie! Als je je profiel op het forum volledig invuld kan een medewerker van Odido je sneller helpen. Dit zal wel pas op zijn vroegst morgen zijn. 


Hi @Chanodi, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard ben ik meteen voor je gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Momenteel staat er nog een bedrag van € 29,79 open van je huidige betalingsregeling. Hierdoor is het aanvragen van een nieuwe op dit moment niet mogelijk. Ik zou je daarom willen vragen om in ieder geval het openstaande bedrag van € 29,79 aan ons te betalen, zodat je een nieuwe betalingsregeling kan krijgen voor het resterende bedrag! De snelste en makkelijkste manier om dit te regelen is via deze pagina van jouw Mijn Odido omgeving. We hebben jouw betaling dan binnen één uur al in onze systemen verwerkt. Op diezelfde pagina heb je dan ook meteen de mogelijkheid om een nieuwe betalingsregeling aan te vragen. Laat je mij weten of het gelukt is? Als je ergens tegenaan loopt, dan weet je ons te vinden! 


Dankjewel voor het antwoord.

Ik zou graag deze 29,79 willen betalen alleen kan ik nergens vinden op de pagina waar ik hem kan betalen en via de app ook nergens. Waar kan ik dit vinden? Is het anders mogelijk dat ik een link doorgestuurd krijg of handmatig het bedrag kan overmaken?

Met vriendelijke Groeten


Ik heb een priveberichtje gestuurd


Hi @Chanodi, mijn oprechte excuses voor de late reactie! Ik heb direct je abonnement er weer bij gepakt en  zie dat je in de tussentijd geholpen bent door een collega van mij. Zij heeft met jouw een betaalafspraak kunnen maken en een bevestiging daarvan heb je op 22 september per e-mail gekregen. Fijn! Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je mij te vinden!


Reageer