Na meerdere keren contact te hebben gehad afgelopen weken en met meerdere verschillende collega’s te hebben gepraat, meerdere verschillende mails te hebben ontvangen, en betalingen te hebben gedaan, hierbij het volgende met dringend verzoek. Zodat het eindelijk allemaal geregeld is. Het is noodzakelijk dat het deze week verwijderd is.
De collega waar ik gisteren weer mee gesproken heb, attendeerde mij erop dat ik belangenafweging in het onderwerp moest zetten, en gaf mij het klantnummer waar het om gaat.
Klantnummer: 1.18903423
Jullie kunnen voor mij de codering verwijderen bij het bkr.
Het gaat hierom:
Na het aanvragen van mijn hypotheek voor een woning bleek dat ik een bkr registratie had staan van Odido uit 2020. Ik heb hier nooit iets van geweten, en ook nooit iets van ontvangen. Ik ben destijds opgelicht door mijn ex, en die heeft klaarblijkelijk meerdere abonnementen afgesloten op mijn naam en nooit betaald. Ik heb destijds aangiftes gedaan van andere zaken, wegens oplichting.
Nu heb ik afgelopen week een betaallink ontvangen en heb ik het bedrag wat open stond op mijn naam maar betaald, zodat de registratie direct verwijderd kon worden. Dit is ook direct gedaan en heb ook een bevestiging hiervan op de mail gekregen van Odido, dat de registratie en de achterstandscoderingen zijn verwijderd.
Nu zie ik in mijn registratie alleen nog een A codering staan, onder bijgevoegde contractnummer van Odido. Deze registratie staat wel op beëindigd, alleen de codering is nog wel zichtbaar onder bijzonderheden. Zie bijgevoegde screenshot. Zouden jullie deze codering zo spoedig mogelijk nog kunnen verwijderen? Deze moet ook nog verwijderd worden; ivm goedkeuring van de hypotheek.
Ik hoop dat jullie dit zsm voor mij kunnen doen. Ben hier ondertussen al meer dan een week mee bezig en dit is dus het laatste wat nog door jullie aangepast moet worden.
Ik zie graag zsm een reactie tegemoet met daarin de vermelding dat de codering is verwijderd.
Beste antwoord door eric
De titel maakt niet uit en het openen van meerdere topics over hetzelfde onderwerp zoals nu is gebeurt maakt het zelf meer onoverzichtelijk en is daarom ook niet toegestaan. Een moderator zal deze weer sluiten.
De titel maakt niet uit en het openen van meerdere topics over hetzelfde onderwerp zoals nu is gebeurt maakt het zelf meer onoverzichtelijk en is daarom ook niet toegestaan. Een moderator zal deze weer sluiten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.